2013年10月24日 星期四

<試用分享> 洗出泡泡 - 潔膚, 卸妝及洗顏一TAKE過@DOVE3合1卸妝洗顏保濕慕絲

我地咁忙碌既現代都市WORKING MAMA, 每日既時間真係分秒必爭架! 尤其係工作完返屋企之後, 你問10個人, 有9個都一定會同你講佢用最多時間化妝, 但係佢一定想用最快既時間落妝既, 當然, 我都一定唔例外啦.

我既落妝程序相信同大部份朋友一樣, 都係用落妝產品先落眼部化妝先 (我習慣用半油半水狀既質地產品), 之後再用落妝水全面塗抹一次, 再黎就係用洗面產品再洗多一次面.

你問我麻煩嗎? 係架, 不過冇計喎, 如果唔係點會乾淨喎. 如是者用呢個方法用了多年之後......

係有日我已經疲倦到冇朋友, 堅想咩都唔搞就訓覺時, 就諗: 如果有支產品好似KINDER出奇蛋咁一次過滿足曬3個願望就好了, 你問我係咩願望, 咩就係潔膚, 卸妝及洗面囉! ^^

輕鬆簡單一個步驟, 就可以一次過完成三個美肌步驟! 而且仲係日本製造添!

介紹俾大家: DOVE多芬3合1卸妝洗顏保濕慕絲 (HK$96.9 / 150ml)


只係使用一支產品, 就能夠達到卸妝、洗顏、保濕化妝水三個功能, 而且佢既泡沫真係好細緻, 而且係洗完面之後, 而且特別添加1/3保濕化妝水成分, 令潔後肌膚感覺水潤有彈性, 不會繃繃緊.


呢幾日咁乾燥既天氣, 我也以為用泡泡會好令面部繃緊, 點知唔會有咁既嚴重情況發生之外, 原來話佢既保濕化妝水效滲透至第8層角質層, 係潔膚後仍能留在該層, 因此有效滋潤肌膚 (所得資料根據聯合利華調查).

想找經濟又啱BUDGET既落妝產品可以不仿考慮吓佢呀, 萬寧獨家發售架!

豐富泡泡! 而且佢用完後皮膚唔太乾! 全塊面大約用3-4次PUMP豐盈泡沫已經夠用了.


以上產品是由DOVE提供.

沒有留言:

張貼留言