2013年10月4日 星期五

<活動分享>把握精彩人生 - 鍾鎮濤成為金豐集團代言人發佈會

第一次衝出香港, 去了乘搭大約個多小時的船程的澳門, 出席活動了.

今次去澳門, 是出席金豐集團代言人的發佈會, 而今次的代言人, 是我們非常熟悉的鍾鎮濤先生.

而且, 他為金豐集團代言的費用是: 2千8百萬呀! 很多很多個零頭呀!



而今次的主題是: 精彩在你手!


其實我覺得鍾鎮濤先生真是十分精彩的人, 而且我對B哥哥的不斷努力的精神非常佩服.

而我當日對他以下說話非常印象深刻: 人生是精彩的,每件事情都有它精彩和積極的一面。 在逆境的時候, 更積極的工作及珍惜支持你的朋友與家人;在順境的時候, 也不忘記感恩, 和幫助身邊有需要你的人。 把握每一刻, 叫自己, 同身邊的人開心﹗不論順與逆, 我永遠相信, 精彩在你手!

而且B哥哥也是非常保養得宜, 唔講唔知佢啱啱過左60歲生日呢!


所以當B哥哥穿著SHARP醒的粉紅色型仔西裝上台時, 我真的覺得B哥哥好型"佬"呀.

而金豐集團成立於2011年, 集團未來會發展娛樂事業, 所以黎緊可能會成日都見到B哥哥開演唱會及有不同的活動及表演了.

B哥哥既狀態真係SUPER GOOD!

相片與真人真的分別不大!

活動尾聲時, 我有機會與B哥哥合照呢!^^


而係活動完結後, 又一場黎到澳門, 當然不能不去吃一餐澳門翅呢!

食店名字為: 煥記


個個讚不絕口的翅, 濃郁的湯底非常鮮甜.



而且還有特價菜! 香港絕對不能用這價錢叫到一碟食物呢! 好經濟!


這晚餐為我們當日澳門活動畫上完美句號呢!


沒有留言:

張貼留言