2013年10月7日 星期一

<媽咪心得分享> 重大的責任: 安全, 可靠的奶粉選擇心得分享



回想起十月懷胎, 係生小朋友之前之後既過程, 既要顧及自己既身體狀況, BB係我個肚裡面既生長情況之外, 仲要不停咁添置好多產品, 衫仔啦, 床啦, 消毒器具等等…….而我覺得係咁多樣物件之中, 食落肚既產品, 尤其係奶, 真係非常之咁緊要. 作為媽咪, 我對我既小朋友要負責任既, 我既選擇對佢非常之咁緊要.



我想講, 我地作為香港人, 生香港寶寶真是很幸福既, 因為我地有安全, 可靠既奶粉供應商。而我亦會上網做足資料搜集, 了解奶粉商的品牌歷史同生產方式。

今日就講下其一隻我覺得幾好既奶粉--雅培,佢有120年科學營養史,從循證10000例的科學配方,到GMP的生產標準,雅培嬰幼兒配方系列奶粉在每個生產流程的節點中 (配方,牧場,運輸,加工,檢測) ,都設有最高規格的標準。而美國雅培更是美國嬰兒配方奶粉市場的第一位, 所以媽媽們見到咁多資料同數據去支持, 相信可以解除後顧之憂, 安心俾你既寶寶飲用奶粉了. 另外就想同媽媽講, 記得加入雅培媽媽會呀, 當你成為會員之後, 除左可以換取產品, 而且係網站度有好多好有用既資料呀, 湊小朋友既心得, 選擇奶粉既要點, 而我覺得最勁既係佢既"最強湊B網絡", 真係有好多有用既資料架. 而如果有任何既問題, 我就建議直接打去熱線問清楚多的, 了解多的, 佢地既熱線係: 2806 4843 (香港).



另外我還找到了雅培奶粉產地美國、香港、內地三地的雅培奶粉區別: http://yangsheng.hebnews.cn/news/naifen/yapei/11019.html



圖片分享: 美國雅培奶粉生產來源地為: 愛爾蘭製造



圖片分享: 3歲小朋友要食用4號既雅培恩高健了; 係呢個關鍵既成長階段. 小朋友大得好快, 雖然佢已經可以食好多唔同既食物, 吸收唔同類型既營養, 但係奶粉有好多唔同既營養元素, 所以食奶奶對我仔仔黎講, 雖然唔係”主餐”, 但係佢都要一日食兩餐架!



沒有留言:

張貼留言