2013年10月8日 星期二

<活動分享> Curel 擁抱 ♥ 抱泡Ceramide夢幻體驗活動報告

天氣已經開始漸漸清涼起來了, 代表已經由悶熱潮濕的天氣, 開始步入秋冬季了.

轉季少不免要轉護膚品之外, 當然有活動要出席啦! 一來可與好友一齊玩, 試新產品, 而且也可以與很久不見的好友傾吓計, 交流一下心得. 而且, 加上這是返新工作後第一個出席的活動, 所以也有BLOGGER朋友主動問我的近況呢!^^

而當日出席的是一個非常特別的活動, 遠道由台灣過來香港的著名泡藝師蘇仲太先生來表演.


其實也想說很欣賞大會的安排, 當日的表演真的令我"嘆為觀止"呢!

為何會找著名泡藝師蘇仲太先生來表演的? 就是因為他與今次的活動 - 泡泡有非常大的關係呢

今次Curél的升級版產品 - 豐盈泡沫潔面乳 (HK$150/ 150ml) 的豐盈泡泡更豐盈, 長效維持泡沫狀態, 減低過度揉搓引起敏感的機會. 如果你問: 轉季是否適合用泡泡洗面嗎? 會否引起皮膚乾燥的問題? 補濕及潔淨度問題......最怕引起問題, 這產品系列針對Ceramide護理, 有助提升肌膚自我既防禦能力, 紓緩因肌膚乾燥引起的不適. *升級產品將於2013年10月底發售


而Curél潔淨產品為弱酸性, 有效於潔淨肌膚同時保護天然的細胞間脂質Ceramide不流失. "託賴"我不是敏感肌膚的人, 但一到了轉季的天氣, 我的皮膚也會出現有如敏感肌的狀況: 脫皮, 泛紅同乾燥既. 而為何會有敏感肌? Curél說這是缺乏細胞間脂質Ceramide的警號! Curél深信肌膚蘊藏快樂因子, 只要啓動快樂程式, 以「先保護、再增加」為護理概念, 保護天然的細胞間脂質Ceramide並激活其自我增生, 便能輕鬆踢走轉季時的種種煩惱了!


如何先保護呢? 簡單來說, 就是:

「先保護」─Curél潔淨產品為弱酸性, 有效於潔淨肌膚同時保護天然的細胞間脂質Ceramide不流失。

「再增加」─ Curél部份產品蘊含「潤浸保濕Ceramide功能成分」, 能補充肌膚角質層中的細胞間脂質Ceramide, 填補細胞與細胞之間的空隙, 增強肌膚屏障功能, 對抗外來刺激.


而 Curél仲要係全球首個成功將「潤浸保濕Ceramide功能成分」加入護膚品中, 並研製出全球首個高效細胞間脂質Ceramide護理產品! 簡直係護膚既權威呀!

而係活動之中, 因為有蘇仲太先生既精彩表演, 令到現場既BLOGGER朋友都非常驚嘆佢既"神乎奇技", 而且, 他還打破了多個世界記錄添!



產品方面, 先保護: 用上升級版 豐盈泡沫潔面乳 (HK$150/ 150ml)為肌膚洗去汗水及油脂污垢, 而且仲係針對性Ceramide護理, 有助肌膚提升自我防禦能力, 紓緩乾燥不適既問題

之後, 再為皮膚搽上深層高效保濕面霜 (HK$180/ 40g), 保濕成分令使用後感覺舒爽水潤, 立即為皮膚作出滋養, 仲有效抵禦外來刺激.

我覺得泡沫潔面乳既泡沫真係好幼細, 而且仲可以快速地為皮膚清潔, 用後一的都冇"乾"既感覺, 而且係第2朝早上, 可以再用一次泡沫洗走面上既"油份"呢!

而保濕面霜當然係轉季天氣既好幫手呢! 由於我係混合性偏乾既皮膚類型, 秋冬季使用既產品我也希望用後皮膚也會感覺清爽, 不會加重負擔的. 因為之後會化妝, 如果之前搽既產品太油膩而未被皮膚吸收既話, 搽任何既粉底也會很厚重的!

泡沫幼細:



全面份量每次"PUMP"2次便足夠使用了.


保濕面霜


很快已被我的乾手吸收曬了.


另外Curél還有另外的成員的包括:


眼部護理 - 潤浸保濕眼部精華

保護雙唇 - 潤浸保濕護唇膏

身體保濕 - 柔潤保濕身體乳霜

用齊便不會害怕皮膚不夠水潤了!

過了一個夢幻的晚上, 而蘇仲太先生的表演還在我腦中不斷浮現呢! (面貼面的合照....^^)


而想了解Curél多一點: www.curel.com.hk

沒有留言:

張貼留言