2013年12月16日 星期一

shemom.com x mederma for kids 德國「寶兒」除疤啫喱 試用分享之二


作為媽咪, 我最最最害怕的事情又發生了........就是我的兒子又跌傷了......既心痛又激心.........

而我之前也都說過, 甚至老人家也說小孩子<唔跌唔大>, 但我發現每一次他跌親頭仔我也會心驚膽跳...


而既然發生了, 我也知道抱怨也沒用, 所以, 也是要找產品幫忙的時候.

早前已經與大家分享了德國「寶兒」除疤啫喱 (售價:HK$ 169 / 20g) - (舊文分享按此) 知道它的特別之處了, 我覺得它最特別是氣味 - 清新提子味的紫色啫喱是小朋友比較容易接受之餘, 我發現我的兒子也會接受, 自己會自動自覺說他也想自己搽的. 

 

所以當他現在有任何損傷, 他自己也會自動自覺找回這除疤啫喱使用; 而他還會邊搽邊說: 好香呀! 媽咪! 我識自己搽架.....咁樣.......這也養成了他自行參予傷疤治療管理的主動性.



而我都覺得佢最好就係搽完之後能夠迅速滲入皮層, 唔會令到衣物會弄髒, 而且好多媽咪都有同我講過小朋友成日有跌親, 係屋企真係要擺定支德國「寶兒」除疤啫喱黎看門口.


而產品的使用方法非常之簡單: 12歲以下兒童,每天3次,把德國「寶兒」除疤啫喱塗於患處,然後輕輕按摩塗抹。新疤痕應於傷口癒合後,立即使用。使用約八星期;舊疤痕約使用三至六個月或至效果滿意為止。



產品銷售點:屈臣氏、萬寧、太古城APITA、一田、SaSa.com及各大藥房.

【產品由mederma for kids提供】

沒有留言:

張貼留言