2013年11月16日 星期六

<霖霖產品試用分享> shemom.com x mederma 德國「寶兒」除疤啫喱試用

自霖霖開始上學後, 很多事情對我來說是又驚又怕的, 當然, 我也明白是不能避免的, 就是生病及跌倒等. 當然我會非常心痛, 但也有老人家說小朋友"唔跌唔大".......那我們做家長一定要有幾手準備吧!

我有咩準備? 當然是家中的FIRST AID BOX啦! 不能決少的有藥水膠布之外, 另外俾蚊咬完要去印而有兩聲咳要係喉嚨搽返少少既產品都有既.......近來當然唔少得就係佢: 

mederma for kids德國「寶兒」除疤啫喱 (售價:HK$ 159 / 20g)


之前發覺霖霖太活躍成日會撞親的手腳仔, 而最"金"個次係撞倒額頭! 而有時有的小傷口既情況, 坦白講, 都幾擔心會留有疤痕. 而且之前都試過俾的草蚊咬過, 的疤痕同印真係係好耐都唔退. 而今次試用了德國「寶兒」除疤啫喱大約4星期, 發現佢係腳仔上既疤痕之前要成4, 5日先退, 搽了除疤啫喱之後, 的印大約3日到便開始有減退既情況.


而我仲發現, 霖霖都會主動咁同我地講佢想自己搽除疤啫喱. 點解? 因為支除疤啫喱同佢之前搽過既產品有好大分別, 係一支提子味的紫色啫喱; 咁既設計原來係因為想提高小朋友參予傷疤治療管理的主動性, 咁樣就可以加快傷疤既痊癒率啦.



而係於按摩的同時, 紫色既啫喱會慢慢減淡至透明, 咁樣就表示啫喱的除疤成份已經滲入了皮膚呢!



而佢既使用方法非常簡單, 12歲以下兒童, 每天3次, 將產品輕輕按摩塗抹. 而新疤痕應於傷口癒合後, 立即使用. 使用約八星期;舊疤痕約使用三至六個月或至效果滿意為止.

呢支咁幫到手既德國「寶兒」除疤啫喱都幾幫到手咁喎! 如果大家都想買支看門口就可以去屈臣氏、萬寧、太古城APITA、一田及各大藥房搵搵啦. 


https://www.facebook.com/pages/Mederma-for-kids-HK/159728790884282

<產品由mederma for kids提供>

沒有留言:

張貼留言