2015年8月13日 星期四

<飲飲食食> 同添爸爸吃吃吃~ 值回票價的 THE LUXE BUFFET~

其實香港係一個飲食天堂, 係呢度你想食咩都得, 應有盡有; 而同一大班朋友食飯又好, 同老公2人SWEET SWEET又好, 同成班親戚食飯又好, 食BUFFET通常都係不二之選黎~

其實都好耐都冇同添爸爸食飯啦, 佢又忙啦, 我又忙啦, 有時又要湊仔啦.....不過早前終於可以放抵霖霖半晚咁多, 去食我地想食好耐既DINNER BUFFET啦!


地點位於ISQUARE既THE LUXE, 呢間原來係九龍區既第2分店黎, 第一間係位於旺角朗豪坊既.  而ISQUARE既裝修我就覺得幾舒服, 地方好舒服幾好坐既.


好! 等到添爸爸來到了!  第一件事要攞既<頭盤>係佢 - 生蠔! HAHA! 真係好大隻呀! 同行既朋友仔仲擺埋部電話一起.......嘩~! 我都係第一次食咁大隻生蠔咋! 而呢款係來自日本既品種黎!
我都有8掛問過的職員每日有幾多款蠔, 佢地話每次會擺一款, 如果出曬就會放第2款, 所以我食到尾聲個時, 日本蠔冇曬, 就出左第二款蠔; 對比起第一款呢, 我就覺得佢既咸味重的; 日本蠔就CREAMY的既......我呢......食左3隻蠔......都已經半飽^^



頭盤仲有少量既沙律菜啦, 而壽司啦, 三文魚啦, 蝦, 青口又點少得呢!





去到熱食選擇啦, 首先食返件肉肉先! 其實佢既熱食選擇都有15, 16款到, 每日都有唔同既, 我ENCOURE左佢個薄餅左3次LU!^^







其實呢我食BUFFET係"眼闊肚窄", 不過我好欣賞佢既熱食選擇咁多, 仲要佢係不停咁REFILL食物既, 而佢選擇都有魚, 菜, 炒飯, 仲有佢既燉蛋好滑添!


食飽飽熱食, 就來到女孩子最LIKE既食物 - 甜品啦!  女仔有第2個胃食甜品既係不能解擇既!^^
而THE LUXE既甜品選擇有唔同既RANGE既, 有中式既荳腐花, 西式更有更多選擇, 我呢, 食左多多甜品架....但係明明我已經食左好多野架啦........


甜品是女仔第二個胃來的!^^ 以下的甜品極度推介!


飲品都有基本既咖啡茶同果汁既!

總結: 價錢超級值回票價! 性價好高! ENCORE就梗架啦!  我已經約左細佬9月生日去再食架!
提吓大家要食就早點打去預約啦, 因為都多人BOOK架!


另外佢地不定期有PROMOTION架, 睇實佢地個FB FANS PAGE啦:
https://www.facebook.com/theluxehk

THE LUXE
TEL: 2111 1184

地址:尖沙咀彌敦道63號iSQUARE國際廣場3樓301號舖

沒有留言:

張貼留言