2015年8月4日 星期二

<產品分享> 不需要用修圖APP啦! LOREAL PARIS REVITALIFT Magic Blur美塗霜及活力緊緻瞬效撫紋眼霜試用分享

依家去親邊度, 食飯又好, 去玩又好, 去EVENT都好, 都一定會影相既!  影完相但係如果狀態麻麻地, 都會用APPS修吓圖先POST相既~ 大家都有經驗啦, 但係8掛問吓大家用咩修圖架? 美圖秀秀? 呢個我成日用架! 網上版我都有DOWNLOAD用既! 而PO相上IG我會用INSTAMAG既!

但係有冇諗過如果有產品用左之後, 影相個時令到你既皮膚或者對眼SHARP既, 連的APPS都唔使用呢?^^ 我呢, 近來就試左唔止一款, 係2款產品黎幫助我啦~



咪就係我既大愛品牌 LOREAL既 REVITALIFT Magic Blur 美塗霜 (HK$199/ 50ml)啦!




呢款美塗霜最吸引我必定係呢幾點啦:

功效:即時年輕效果

質地:絲綢般柔滑慕絲質地




其實呢個咁熱既天氣, 我最怕就係搽左容易出油, 令皮膚有負擔既好焗好悶熱既PRODUCT; 而呢款美塗霜既質地特別在佢係乳狀, 絲滑質感, 而最好就係佢夠輕盈透薄, 搽完之後不消30秒就俾皮膚吸收曬架啦!  最正必定係仲可以搽完後, 明顯修飾細紋、毛孔同改善肌膚暗沉既問題添, 而佢最好就係唔會堵塞毛孔啦!



乳狀質地, 好快被皮膚吸收, 沒有堵塞毛孔!




很快被皮膚吸收曬! 而且仲好SMOOTH既質地添! 皮膚好似用左修圖APP咁樣!


仲有係真人肌膚做到即時修圖效果架!  而由於我有化妝習慣, 所以呢樽美塗霜我會作為妝前底霜 MAKEUP BASE用既, 搽完之後再上粉個妝都幾KEEP到, 尤其呢的咁熱既天氣係必定以清爽為大前提啦!

好啦, 皮膚狀態ok, 但係唔好忘記一對靈魂之窗啦!  尤其我會帶con既, 會拉扯眼皮, 而且我地一日對電腦咁多個鐘頭添!  隆重介紹 - REVITALIFT Magic Blur Instant Smoother Anti - Aging Eye Cream 活力緊緻瞬效撫紋眼霜 ($175/ 15 ml)!


你實會問佢點解可以咁呢? 就係因為佢有OPTI-BLUR光感柔膚科技- 係煥膚乳霜質地中融合柔膚聚合物,締造完美平滑既肌膚, 仲要加埋結合強效的抗老化活性成分同咖啡因,大家都知如果早上有眼腫問題都會飲返杯咖啡 希望可以消除浮腫同黑眼圈嘛! 歲月不留人, 但有好產品留住最好既狀態^^

用既方法又係好簡單, 由眼底搽先, 由外到內搽, 再用第4隻手指輕按至眼霜完全吸收曬!



我仲幫呢支眼霜改左個名叫眼紋擦膠筆架! 佢好擦子膠咁將眼紋同眼袋通通踢走曬架!


So far用左呢2款產品段日子, 都覺得用左佢地之後, 少左用APPS黎執相啦!^^  等我再努力的, 就可以唔用的APPS執相了, HEHE!


感謝L’Oreal Paris提供試用活動!

LOREAL PARIS FB: https://www.facebook.com/lorealparishongkong

LOREAL PARIS: http://revitalift.loreal-paris.com.hk/


沒有留言:

張貼留言