2015年8月13日 星期四

<搶先報導> 香港美食博覽公眾館及家電.家品.博覽~優惠價精品家品率先睇!

又到左一年度既美食博覽公眾館及家電.家品.博覽啦!  同以往不同, 今年好開心係博覽開始之前, 率先可以來一個<預覽>! 優先同大家分享一下係展覽有咩咁優惠先!

今次搶先同大家介紹既包括有香港名牌薈卒既四個知名品家品品牌包括德國寶, 雅芳婷, 建樂士及寶富麗, 其實平時都有留意佢地有咩優惠, 但係今次既家品展, 一定有更正既優惠等緊我!


一入到展會第一眼見到就係佢啦: 德國寶!  因為食正<肥媽>既熱潮, 所以佢地既家品都大受歡迎! 我梗係要睇吓佢有咩正野啦!




近來既韓燒熱潮係冇停過囉!  所以係屋企想食韓燒SURE要入手呢個 - 韓式光波燒烤爐!


仲有呀, 我對呢個自然養生機好好好有興趣! 佢既非一般超高速摩打, 可以好快咁將食物徹底攪拌!  如果晨早想飲杯果汁或者要係屋企整個湯, 呢個係不二之選!  佢原價係HK$ 3,480, 依家折左只係HK$ 2,980咋!

仲有仲有呀! 我奶奶都想入手既變頻萬用養生鍋, 佢既8合1功能, 取代10多款既煮食用具, 
原價 $1,080, 優惠價係: $890咋! 真心抵! 要入手就快啦!


仲有可愛既B DUCK同佢既廚具用品!



好! 繼續!  黎到建樂士既攤位, 第一眼見到係好閃! 佢地好似呼換緊我帶佢返屋企咁! 其實建樂士係外國係好多酒店都會選用既品牌, 而佢既綱水好好架! 好襟用既!



不同既煲類有不同既優惠, 我覺得睇返需要啦! 我就睇中佢既長柄煲, 煮公仔麵好方便囉!
原價 $458, 特價 $150!


之前換左新床, 都要入手的新床單同被啦!  雅芳婷既優惠真係好吸引, 仲有佢的款式真係要幾好可愛有幾可愛囉~





冷氣被好抵呀!


枕頭又係好抵! 買邊款好呢!  買個同添爸爸一起用先!^^



另外佢地既抗菌珍珠枕採用特製的珍珠綿球製成; 珍珠綿球透氣度高、彈力特強
激筍試用價:$99!!!!!

最後再同想入手床褥, 梳化既朋友記得去寶富麗既BOOTH度, 最衰我之前買左新床褥既啦! 依家既價錢真係好優惠囉!



呢張梳化最吸引到我! 佢既顏色好SHARP! 而且佢真係坐得幾舒服~


仲有仲有! 佢既 $1 優惠好吸引! $1 可以係家品展買咩? 可以買到原價$799 既旅行GIFT SET忱括有舒適頸枕, 多用途腰頸枕, 護眼罩同珊湖被 + $300床褥現金卷!  $1~ 每日限量5套呀!  記得早的去搶購呀!


仲有小TIPS~! 想入手名牌單車既千奇要去睇吓啦!



香港美食博覽公眾館及家電.家品.博覽
日期: 8月13至17日
時間: 10AM - 10PM

資料由HKQBA提供.
https://www.facebook.com/hkqbaasia

沒有留言:

張貼留言