2015年8月16日 星期日

<試用分享> DR.WU 炎夏護理孖寶~

近來工作忙到.......真係唔知點形容....已經很久很久沒有上美容院作護理了; 沒有時間外出, 唯有在家中作 <HOME CARE護理>了!  而呢個咁重要既負任, 我必定會留返俾我最重要同最信任既護理品牌: DR.WU 啦!

作為佢既忠實FANS, 已經唔知用左幾多盒佢既 玻尿酸保濕微導面膜  (人少少同大家講....之前去台灣旅行時既不二之選!)  但係其實要為保濕之前,  知唔知又要做返的咩,  個MASK就會吸收的架? 

尤其好似我依家的既皮膚狀態咁差, 搽咩都唔吸收既情況之下,  又要補濕皮膚, 要搽咩先?



第一步:  Step 1: 美白.收毛孔 
DR.WU Intensive Renewal Serum with Mandelic Acid
杏仁酸亮白煥膚精華18%  <$220/15ml>


佢既主要成分同功效如下:

杏仁酸 - 係溫和低敏配方, 而呢支能夠清除老化角質, 解決膚色暗沉、毛孔粗大、細紋、皺紋既問題, 長期用能夠令肌膚亮白同柔嫩~ 有朋友也有問過我杏仁酸是否溫和? 而杏仁酸是目前唯一親脂性果酸, 它有較佳的皮膚穿透力及親和力; 杏仁酸具有果酸之功效, 而較無果酸的刺激性, 所以佢都係較MILD既; 而朝鮮薊植物精萃 - 有效促進表皮更新代謝、減緩黑色素沉積, 所以佢幫到我去左表皮既色素沉積, 令我之前係同霖霖既OUTDOOR活動曬黑左既皮膚去除左.

佢既使用方法好簡單: 每星期使用2-3次, 於潔面後及爽膚前用既, 攞1-2滴既杏仁酸亮白煥膚精華18% , 均衡咁塗抹於面部就OK! 記得避開眼唇周圍呀! 而係使用後感到輕微刺感屬正常現象黎既; 仲有記得係晚上使用呀! 因為杏仁酸是不喜歡見陽光的!



而用完杏仁酸亮白煥膚精華18% 後, 必定要保濕皮膚!  第二步就要為皮膚注水.鎖水了!

DR.WU Microinject Hydrating Mask With Hyaluronic Acid
玻尿酸保濕微導面膜 $180 (3pcs)
呢個MASK有幾好用唔使多講啦! 上網SEARCH就見到佢有幾勁先得!

佢既主要成分及功效: 高濃度玻尿酸 - 採用NASHA配方的立體式結構大分子玻尿酸, 吸水高達500倍, 能在皮膚表層形成一層薄膜, 加強角質層保水能力, 強效保濕鎖水! 

唔少得既海洋膠原蛋白 - 能增強肌膚緊緻彈性,改善粗糙、鬆弛老化現象,加強保濕功效,使肌膚光澤柔嫩同有彈性!

我最LIKE佢既獨有既半透明的微導棉層貼, 真係令皮膚可以完全吸收曬MASK既精華架!  可能本身乾燥皮膚底, 所以皮膚係頭10分鐘已經全完吸收曬所有精華啦!


提提大家, 敷MASK既時候, 要將外層珍珠膜撕下架!  而我既敷Mask日係一星期3日 (即係隔日敷!) 撕下mask之後, 將多餘既mask精華全部搽勻就ok了!


各大萬寧DR.WU醫學美容專櫃有售 
熱線電話: 2525 3611

多謝DR.WU提供試用.

沒有留言:

張貼留言