2014年4月28日 星期一

<試用報告> she.com x Avalon Organics 強根健髮洗髮露和護髮素套裝 – 用後分享

身為短髮人仕, 我是每天也會為頭髮作出造型的. 可能天生頭髮髮質比較硬, 所以覺得如果在短髮上作出造型已經成為習慣, 返而你叫我唔化妝也可以, 但個頭我真係每日都要搞搞.

而當每日出完街後, 經過汗水, 頭油, 灰塵同造型用品, 污衊不堪. 清潔及護理頭髮是非常必要的步驟. 而每日都會選用的產品當然不能掉以輕心的, 而我也聽過坊間有些洗護產品或會加入有害的化學成分, 最常見如提煉自石油的矽靈, 能夠令頭髮頓時變得順滑如絲, 俾人髮質變好的錯覺, 但其實會增加頭髮負擔, 令其變得厚重, 髮型扁塌.

而我今次試用左來自美國既有機個人護理品牌Avalon Organics®,佢主張天然純美新態度(Conscious in Cosmetics®),堅持沿用天然有機原料、無添加有害化學成分,而我最欣賞就係佢連盛載產品既瓶子都係採用回收物料既.



而我之前也說過這是一個有機護理品牌, 那與一般產品分別在於以下的Q&A:



而我今次試用既Avalon Organics 強根健髮洗髮露和護髮素, 佢既認證配方以有機庫拉索蘆薈葉汁, 配合多種有機草本及植物精油添. 



質地較稀身, 所以泡沫不多.


而護髮素比較CREAM狀, 沒有太濃烈的香料味道


洗髮後, 見到頭髮沒有即時見到非常光澤, 不過我相信頭髮質素會慢慢改善的. 


來自美國的Avalon Organics®產品現於港澳區指定屈臣氏和百佳超級市場、International、Fusion以及TASTE獨家發售。

產品由Avalon Organics提供

沒有留言:

張貼留言