2014年4月22日 星期二

shemom.com x Trimton Group 「速效瘦」產品試用報告分享

踏入四月, 護膚化妝產品要換季外, 為迎接夏天既比較薄身既衣服, 真係又要的起心肝修吓身了.

大家有睇我既FACEBOOK既話, 都見我成日都同的朋友仔呀屋企人成日出街飲飲食食既. 而自重舊年既聖誕, 做冬, 做節, 新年, 情人節之後, 真係一發不可收拾….我講緊我個肚腩….所以為了夏天既來臨, 真係要的起心肝了.

而今次我試左佢: Trimton「速效瘦」售價:$520/盒 (60 粒裝)


而佢既主要主要功效: 

 
針對腰肚難減頑脂 (嘩啱曬我呀!) 加速消耗積存脂肪, 消走鬆泡泡肚腩 (跟左我多年啦!) 能抑制脂肪合成, 同時加速燃脂效能, 針對難減的Hip位及大腿 (重災區呀!) 有效減寸, 而佢既專利腸溶微粒技術, 有效防止特效燃脂技術被胃酸破壞 (好細心同貼心, 因為這樣便能減肥又不傷身, 而且還沒有負作用添!) , 確保瘦身成份被有效被吸收, 加強燃脂功效。

而佢既使用方法係非常之咁簡單, 就係每天2粒,早、晚餐前各服用1粒,以溫水送服。


而你問我最難減肥既時期, 我一定答你是產後減肥了. 因為我有經驗嘛, 坐月個時都冇咩做運動, 漸漸於儲蓄左體內既脂肪, 做成肚及下身肥胖,加上我又容易水腫, 差不多用了2年多的時間去減, 而我也因為喜歡吃甜食, 所以用了長時間去減但效果不太理想.


(平時我都係靠著衫黎掩飾吓圓LOOK LOOK既身型架!)

所以我真的覺得要吃修身產品的同時, 也要作出少許習慣上的調節如抽時間行多點路, 減吃甜食, 仲要記得早晚在餐前食Trimton速效瘦啦!


銷售點:萬寧獨家
查詢電話:(852) 2408 2244
FB: https://www.facebook.com/trimton2HK

產品由Trimton速效瘦提供.

沒有留言:

張貼留言