2016年2月4日 星期四

我要皮膚靚靚過新年之水光注射初體驗@Dr.Secret Aesthetic Center

仲有唔夠2日就係新年啦!  我呢, 同大家拜個早前先!  祝大家青春常註, 身體健康, 皮膚靚靚!

新年大家都想靚架啦!  我都係架, 所以呢, 上星期我就去左一試我一路都想試好耐既TREATMET - 水光注射!  其實水光注射係咩TREATMENT黎? 痛唔痛架? 有咩好先? 幾正先?

水光槍 vital injector
「水光注射」Vital Injector係韓國最新既注射技術,利用活動調控深度、注射頻率狀態、平均進注份量、速度及吸力的配合,仲可以採用各種微分子既填充劑、胎盤素、Q10 等。令皮膚吸收達致柔軟補水效果而不會導致結節情況發生, 能安全、快捷、穩定地把皮膚重拾水漾感覺。由於「水光注射」 Vital Injector同時有微創效果,固能改善皮膚緊致度,乾旱皮膚從此回復平滑細緻,打做出預期效果既!

而最吸引我既就係做完既果能夠改善暗沉的皮膚問題; 話說係一月份既時候小妹外遊左2次, 大家都知道搭完機皮膚會幾乾燥暗啞先得架! 而而我地年紀唔細啦, 一定要好好保養返架!  仲有加埋成日化妝, 毛孔又比較粗大, 真係驚驚補唔返架!

今次我就黎到Dr.Secret Aesthetic Center進行療程既, CENTER內裡好整理, 好專業既感覺架!




進行療程前, 首先由專業既BA同我做份問卷, 就入房進行TREATMENT啦!  


清潔完皮膚後, 就搽上麻膏啦!


水光注射儀器真身呀! 大家睇睇啦!


等左大約20分鐘, 抺走麻膏, 正式開始水光注射了!

水光注射係利用真空負壓技術, 所以感覺有如皮膚好似被彈一彈既感覺, 而且我以為會好敏感既眼角周圍, 咀邊同腮骨位, 都唔係太痛既, 而以下圖片就簡單介紹水光注射原理:


過左大約15分鐘就打完啦 (吓! 咁快既!)^^ 


再黎敷返個補濕MASK就OK啦!


敷完MASK之後, 其實針孔都不是太紅呢!



回家後, 我努力咁敷補濕MASK, 因為做完水光注射皮膚會較乾燥既!  而紅點會漸漸咁散去既, 而大約5-6日紅點會全部退曬架!  

一星期後我既素顏LOOK:


化完妝仲係靚靚咁去EVENT架! 


我發現做完水光注射後真係較乾, 尤其係依個星期咁乾燥既天氣, 真係唔可以偷懶, 因為呢個期間既吸收能力真係好強!  而細看之下毛孔都有少少細緻左, 因為年輕時生暗瘡關係所以毛孔粗大問題真係好困擾我...... 而我也有聽過做一次水光注射有如做左1000次補水面膜護理咁架!  好勁呀!  

今個新年, 我就可以有靚靚同水潤既皮膚過新既一年啦! YEAH!

有關更多水光注射既資料: 
http://www.drsecrethk.com/beauty
https://www.facebook.com/dr.secrethk

謝謝DR. SECRET邀請試用.

沒有留言:

張貼留言