2016年2月13日 星期六

踏上春日的浪漫漂泊之旅@DK Cuppa Tea 品嚐「春天樂章」下午茶

聽日就係甜蜜浪漫既情人節啦! 如果仲係拍緊拖既愛侶, 可能好緊張咁要訂花, 搵地方食TEA食飯咁啦......而我呢, 覺得其實只係同愛你同你愛既人, 幾時邊刻都可以好浪漫, 好溫馨..... 我著重佢既心思同誠意, 去邊度食同食咩我都咁SWEET SWEET架!


唔知點解, 一見到的花花呀, 紫色等等我都聯想到浪漫既感覺....而我係早幾日就感受到了!  而如果係呢一刻仲未諗到同你既另一半食咩既話, 我極力大力推介食呢個咁浪漫既
「春天樂章」下午茶: DK Cuppa Tea 伴你踏上浪漫的漂泊之旅


隨着冬天的過去,風和日麗的春天即將來臨。為迎接新一年的開始,DK Cuppa Tea送上「春天樂章」下午茶,不但帶來五感享受,甜蜜的花香更令心情愉快。

由2016年2月11日起至2016年4月30日,位於上環的DK Cuppa Tea 及位於蘇豪的DK Aromatherapy,兩間分店都可享用這如夢如幻既下午茶。

首先來一杯冰凍既”玫瑰花園特飲”或是暖笠笠既每日精選有機香薰茶: 而我當日飲用既係薰衣草茶來的!


玫瑰花園特飲唔止好飲, 外型仲係100分架!  你地睇吓!


首先吸引眼球既係一座擺了永生花既摩天輪!  女仔見到一定會眼金金既!  因為真係好靚嘛!


滿足完眼睛之後, 就可以開始品嘗鬆脆既三文魚酥同花盆造型鹹點啦! 如花束般既鹹點有共四款口味(共有八朵花架!) 包括巴馬火腿、山葵帶子、蝦沙津同呑拿魚沙津!  個人最喜愛山葵帶子!  最有驚喜係伴著帶子個片葉~! 好MATCH! 而不少得仲有伴以奶油同果醬既英式鬆餅, 熱熱的很鬆化美味!


而不少得要迎接屬於春天既精緻甜品:如幻似真既韓式花瓣薰衣草cupcake同食用鮮花瓣襯托着既柚子cupcake!~


清新既柚子芝士蛋糕及心型馬卡龍!  坦白講馬卡龍唔易整得美味同討好, 但係呢2個馬卡龍我真係得得好好味好易入口, 簡直係要追黎食架!  而仲有係非常好味既玫瑰花瓣曲奇同薰衣草口味日式壓花曲奇!  日式壓花曲奇唔係咁易整架!  最後以我覺得佢好SWEET同好有心思既心型柚子朱古力為呢個咁浪漫既旅程劃上句號先!



浪漫又點可以缺少美味既‎紫薯‬雪糕先>>>>>


咁就為之完美啦!

喜愛花花既你, 你仲可以一邊享用下午茶, 一邊帶上為你準備既花花頭飾同花球SELFIE架!



「春天樂章」下午茶 (最少兩位起) 定價為每人$ 298元!  而細心既DK Cuppa Tea 將會贈送「魔法咭」五張,每張「魔法咭」都會介紹一種香薰精油及其療效!  每天抽一張(或全部)最適合您的!

唔單止有得食, 仲有得玩架! DK Aromatherapy既香薰治療師為您同你既最愛呈獻三個工作坊迎接呢個浪漫季節架!分別有:

1.藍眼護身符頸鏈及魅力香水工作坊。提升您魅力之餘,同時遠離嫉妒的眼光。
每位 $380(原價$580),兩位起,並附送心意卡乙張! 


2. 永生花禮物盒DIY 套裝。客人可加$399 /清新版;$599 / 心動版; $799 元/貴氣版,
自製永生花禮物盒(附有魔法香薰油 “Fascination Blend”一瓶),將魅力既香氣送給您的摯愛



3. DK Cuppa Tea是次更加入了DIY元素,確保客人可以享受一個既美味又好玩的下午茶體驗。客人只需加港幣$98(包兩件cupcakes),就可以用食用鮮花或法國威化花,裝飾屬於自己的cupcake,更附送禮物盒及心意卡,製造一份獨一無二的禮物給自己或您的摯友啦!

呢條咁SHARP既藍眼護身符頸鏈我非常喜愛呀!  你地食完TEA都要參加香水工作坊攞返條你既專屬護身符頸鏈, 幫你提升魅力呀!


DK Cuppa Tea地址:上環 新街市街 19號地鋪 & 香港 中環 士丹頓街 16A 地下
致電訂座 - 中環: 27712847 / 上環: 23863588

沒有留言:

張貼留言