2016年2月24日 星期三

初春護膚活動分享 ~ SK-II LIGHTING UP YOUR FUTURE活動及MAGIC RING肌膚雲亮測試首度發表!

雖然依家既天氣仲係乍暖還寒, 但係其實過左立春, 即係代表春天已經很快來臨啦!  而係春夏必備同必用一定係美白產品!  坊間經常覺得美白產品會痴納既, 我之前都有呢個感覺!  但係當你認識了這對美白孖寶, 你必定會愛上佢地既!




而早前我就出席左產品既發怖活動啦, 而呢個仲係SK-II係2016年既第一個活動添!


一起同我回顧呢個活動啦:

活動上已經有2款新品同主角等緊我啦:  


其實紫外線真係皮膚既大敵人黎架!  唔好以為得太陽有, 其實LED燈, 電腦屏幕都有架!  而紫外線更係造成肌膚老化同黑斑既主因!  而當有黑斑形成時, 化妝都遮蓋唔到好多架, 所以非常建議用美白產品去改善問題既!

而今次SK-II就推出既美白新品 GenOptics Aura Essence 肌源鑽光系列, 成員有:


GenOptics Aura Essence 肌源鑽光精華及GenOptics Spot Essence 肌源淨斑精華, 採用左鑽光淨白複方, 增加肌底鑽光MICRO RNA因子, 有效修護紫外線引起既10大傷害, 並減少壞蛋白質形成, 阻止黑色素侵害, 改善膚色及提升肌膚亮度添!  而皮膚我最著重就是光澤度, 因為依家咁興韓國既水潤妝, 如果有斑呀或者色素唔均衡真係點化妝都唔靚啦~

初春既天氣咁潮濕, 最怕就係"立"同唔吸收產品, 而呢2支GenOptics Aura Essence 肌源鑽光精華及GenOptics Spot Essence 肌源淨斑精華我第一時間試左上手啦~






WOH!~ 好快吸收曬~ 而且仲一的都唔"lup"添!

講幾多都好, 都有要實驗黎證實一下產品既成效既, 不如睇吓呢個測試先啦!



首先為3塊麵包搽上精華, A是GenOptics Aura Essence 肌源鑽光精華, B同C係唔同牌子既精華, 之後就開焗爐去到1000W.... 係呢個TEST就證明左GenOptics Aura Essence 肌源鑽光精華能夠有效抵禦紫外線既傷害.... 而另外2款精華就不能夠有效咁抵禦紫外線LU.....嘩.....所以話搵啱既美白產品幾緊要先得架!


而今次既產品設計上, 我都覺得要俾個讚!  SK-II今次就顧客既需要, 特別設計左創新自動補充滴管, 只要輕旋產品既蓋, 內裡既吸管會填充每次使用既精華劑量, 啱啱好足夠全塊臉用架!



另外, 今次仲有另外一個重要技術 - MAGIC RING肌膚測試既新功能 - CLOUD METER 肌膚雲亮測試, 係全球首個膚測試儀器去將皮膚底層形象化, 透過量化臉上斑點同暗沉, 分析肌膚淨透度與淨透範圍而得出肌膚淨透指數!  而亮白線內既區域越大, 並黑色線與藍線之間既雲區越小表示肌膚越鑽光浮白; 相反面積較少, 表示肌膚受到紫外線侵害, 使色斑形成, 阻止肌膚透出自
然光采~


另外想同大家講吓我對美白產品既迷思既: 記得小時候用產品也經常被問到用產品是要互相配合既, 所以GenOptics連同神仙水一併使用既效果最佳!  而日間就可以使用GenOptics Spot Essence 肌源淨斑精華抑制黑色素產生; 而夜間就GenOptics Aura Essence 肌源鑽光精華改善膚色同去除頑固色斑問題!

俾大家睇睇我用GenOptics Aura Essence 肌源鑽光系列之前既MAGIC RING啦:



認真講係非常唔滿意架!  其實早前因為進行了水光槍療程, 所以皮膚狀態較乾~  


不過我已經開始左我既鑽光美白之旅, 我有信心我既狀態好快會改善過來架!^^


同場加映SK-II活動中令我最期特既美食, 每一次都好靚好靚, 仲好好食添架!  




新既一年, 仲有新既PASSPORT派發添^^


令我既皮膚回複有鑽光, 努力用 肌源鑽光系列先得!




GenOptics Spot Essence 肌源淨斑精華
HK$880/30ML
HK$1230/50ML
HK$1780/75ML


GenOptics Aura Essence 肌源鑽光精華
HK$990/30ML
HK$1530/50ML
HK$2110/75ML

推出日期: 2016年3月

銷售點: SK-II 概念店及全線美容專櫃.

沒有留言:

張貼留言