2016年2月14日 星期日

家用的透明質酸系列 – L’Oréal Paris透明質酸充盈導入系列 試用分享

其實依家用透明質酸作為醫學的美容及修飾真的非常普遍! 我也有聽過食LUNCH時去做個醫美, 之後就變靚左既情況! 在我而言, 我也有朋友問過我有冇興趣做, 坦白說現階段我覺得並不是有需要, 因為我發現有家用也有合適產品也能幫忙這狀況!

大量研究表明,人體皮膚表層(角質層)水分含量約佔15-30%。透明質酸是人體真皮層的其中一種成份,具備保持水份的能力,份量更高達其本身重量的100倍,使用含有透明質酸HA的保養品,可以改善乾燥和已出現皺紋的肌膚,使其恢復原有的光滑和彈性,因此,透明質酸是改善乾燥及老化肌膚的最理想產品。

而我搵左咩產品幫手呢? 就係L’Oréal Paris透明質酸充盈導入系列啦!


佢共有3款產品包括:

L’Oréal Paris Revitalift Filler [HA] Micro Volumizing Essence 活力緊緻 透明質酸 充盈導入精華 (HKD $249/15 ml)
產品特點: 利用首個透明質酸導入科技, 將 10 倍高濃度既透明質酸, 利用革命性設計既滴管導入皮膚, 填充面部肌膚飽滿感。 


L’Oréal Paris Revitalift Filelr [HA] Revolumizing Cushion Cream 活力緊緻 透明質酸 充盈導入霜 (HKD $245/50 ml)
產品特點: 將微分子透明質酸及 FIBROXYL 抗皺及緊緻肌膚的活性成份導入肌膚, 撫平細紋、重塑肌膚飽滿感。


L’Oréal Paris Revitalift Filelr [HA] Eye Volume Redefiner 活力緊緻 透明質酸 充盈導入眼霜
(HKD $215/15 ml)
將微分子透明質酸及 FIBROXYL 抗皺及緊緻肌膚的活性成份導入眼周肌膚, 飽滿淚溝、修減眼袋及減淡眼紋。


而3款產品既使用步驟係------> Essence -> Cream -> Eye

首先, 使用L’Oréal Paris活力緊緻 透明質酸充盈導入精華先, 佢既滴管導入皮膚真係好好用; 搽完之後, 佢好似幫我填充了面部肌膚, 令到皮膚有飽滿感! 佢仲特別針對蘋果肌同下巴輪廓, 我覺得用左之後, 提升左輪廓同埋面部保濕提升 , 而我仲有加埋少少拉提, 令個ESSENCE更快被吸收!






用完精華之後, 之後就係用L’Oréal Paris 活力緊緻 透明質酸充盈導入霜 搽CREAM係呢個咁凍既天氣係必須既! 而用上呢款CREAM可以撫平細紋; 唔好以為有用產品就OK啦, 我地食日笑啦, 都有好多表情紋架, 所以呢款CREAM佢既微分子透明質酸導入皮膚後, 可以減少細紋! 而我就搽產品千奇唔好忘記搽咀角呀! 因為呢個位好易俾人知道你既年記架! 所以要留意呀! 






最後就係用眼霜啦! 我每日都要用EYE CREAM架! 因為會帶CON, 帶既時候仲會拉扯眼皮, 所以眼霜不能決少既! 而L’Oréal Paris 活力緊緻 透明質酸充盈導入眼霜 佢既質地好快被我隻眼仔吸收曬! 佢既質地我都好LIKE, 唔會容易引起油脂粒, 而我由於成日對電腦, 所以眼圈都好深同埋有眼紋, 但係用左呢款EYE CREAM, 你地睇吓我對眼既分別幾大! 眼紋即刻撫平左呀! 冇p圖架! 好可能佢既活性成份導入眼周肌膚發揮左佢既最大功效, 令到我隻眼立刻修減眼袋同減淡眼紋呀! 大愛呢支EYE CREAM呀!







所以話要靚唔使痛既, 用合適既產品就OK啦!

想了解更多並索取試用裝:http://truthaboutaging.loreal-paris.com.hk/form.html

產品試用由SHE.COM提供.

沒有留言:

張貼留言