2015年5月1日 星期五

<試用報告> 選用大自然方法減重, 排毒之選 - Fleurance Nature有機健康產品試用報告

由2月過年到到剛剛過去既復活節假日, 計計手指真係食左好多好野, 唔好講笑, 身型愈來愈橫發展, 真係又係時侯進行減重大行動了~

而我更發現進食產品既同時, 更可以配合一的輕量既運動, 效果會更好之餘仲可以快的見效添, 我通常會大行路啦 (我好行得吓架~) 有時就會落早一個地鐵站行去目的地.......我覺得大家都可以學吓架~!

好, 言歸正轉, 今次我試既減重產品共有4樣, 包括:


1) 有機8合1排毒淨肌精華飲 (功用: 排毒排水,淨化身體) - $320/200毫升瓶裝 


使用建議

每日一次,於早餐時服用,每次(以內附量杯)取20ml加水/果汁稀釋飲用。 


飲用前請先搖勻,以混和底部的沉澱物。


2) 有機腸道健康配方 (功用: 暢通腸道功能) - $295/60片裝


使用建議:

需要時服,每次2至4片,建議於晚上服用。建議短期服用(可連續1–2星期),並按需要時才服用。 


初用者,建議由2片開始服用。


3) MINCIFINE美纖秀®熱控吸脂配方 (功用: 擁有專利瘦身成分的仙人掌萃取) - $195/28片裝 


使用建議

進食高脂及高糖份的餐飲後30分鐘,取4片及以清水服用 


4) MINCIFINE 美纖秀®有機4效纖姿精華飲 (功用: 控制體重:排出多餘水分,保持腹部纖幼窕窈) - $320/20ML


使用建議: 

每日兩次,於餐前10-15分鐘服用,每次(以內附量杯)取10ml加水稀釋飲用。可增至每日4次,以提升效果。 


盡量配合適量運動及均衡飲食,建議每日最少飲用1.5公升水

來自法國的 Fleurance Nature以豐富的經驗作為後盾, 掌握著天然活性成分的知識. 所有產品都是有機及天然, 所以對愛健康人士係一個不錯的產品來的~

相信大家都會問呢支產品點樣配搭, 點樣食架? 好簡單姐, 首先係早上吃東西前 有飲用有機8合1排毒淨肌精華飲, 記得用係盒內既量杯倒20ML加水飲就OK了. 其實早上飲用可以將身體既廢物排走, 非常輕鬆方便架! 而8合1排毒淨肌精華飲仲結合左5種有機植物(蒲公英、黑蘿蔔、歐椴樹萃取、牛蒡和野生三色堇)和3種精油(檸檬、薄荷、薰衣草; 尤其是牛蒡有利尿功效, 所以飲多的水就輕鬆去洗水間了~ 我呢飲過產品後去洗手間通暢左好多, 最好係唔係搞肚痛個隻架, 如果係既話係街找TOILET都幾.....>_<, 另外一個收穫就係膚質改善左, 冇咁容易出粒粒~



上星期有幾場試食活動出席左, 又打邊爐又日本放題, 都驚係咁食會肥, 好彩有 MINCIFINE美纖秀®熱控吸脂配方幫我燃燒脂肪咋~ 食完勁既餐飲之後半個鐘內食4片又可以輕鬆減重了~ 而佢既成份係專利瘦身成分的仙人掌萃取 , 眾所週知仙人掌, 又名梨果仙人掌, 其天然的混合纖維, 可狙擊在進餐後於胃內出現的脂肪粒子所以仙人掌有效幫助分解脂肪, 防止身體吸收過多油脂, 同控制體重架!~ 


如果晚上是正常份量既DINNER, 我就會食用有機腸道健康配方. 話冇試食咁HEAVY, 但係都要時刻要防止身體吸收過多油脂架, 所以我會係食用在晚餐後~我就都KEEP住每次食2粒既, 都係啦!~

大家有冇聽過焗熱氈減肥方法? 呢個我都一路有KEEP住架, 而且我仲會係焗氈前飲MINCIFINE 美纖秀®有機4效纖姿精華飲 , 其實焗熱氈都係將毒素用熱力排出體外, 我係焗氈之前飲, 再飲大量既水 有助排水通埋淋巴, 兩者加埋真係超級無敵既纖形組合呀! 我既建議服食方法係飲10ml加水稀釋飲用, 我每次都會排出更多既汗水架~! 真係幾舒服架!


有左呢4位天然既減重拍檔, 今個夏天就可以好天然咁KEEP到靚既身型啦!

Fleurance Nature : 

專業研究 獲歐洲專業認可

所有產品均取得「AB Label」專業有機健康食品認證,以確保:

- 食品內至少95%成分源自有機耕種

- 耕作過程遵守有機農業種植及生產

- 尊重大自然平衡、環境保育及動物權益






Fleurance Nature 銷售點: 部份屈臣氏店鋪, 

沒有留言:

張貼留言