2015年5月22日 星期五

<生活用品> SUBWAY® x MARVEL(復仇者聯盟2) USB換領行動~

嘩! 近來復仇者聯盟2既熱潮真係停不了啦~ 電視又播, 電影又上左畫~ 仲有各大店鋪都有同佢地搞CROSSOVER~ 真係點都要買返少少野過吓癮先得既~

其實電影一上畫我已經同潘生"仆"到去睇, 驚同FRIEND冇話題嘛~我地仲睇早場添架~


其實睇戲個時已經見到有好得意既精品啦~ 都想過買添~ 大家睇吓幾可愛先得架嘛~


但係呢, 原來呢~ 我又收到風, 原來去SUBWAY買價值$39.8公司潛艇堡套餐 , 再儲齊10張能量貼紙, 就可以換番隻限量版復仇者聯盟USB架啦~


而我呢真係覺得係部電腦插住呢個usb好型囉~ 差的幾次俾同事打劫呀~




而我又有大隻同事既, 佢隻手真係同變形俠醫隻手幾MATCH囉~^^



對我黎講, 真係唔係太難既, 因為我本身都係SUBWAY既顧客黎, 平時想食得冇咁HEAVY就會去SUBWAY買個套餐食既, 去開九龍灣地鐵站既, 睇吓會唔會撞到我啦~HAHA~



唔好話唔提大家呀~ 講多次啦~ 買一份SUBWAY公司潛艇堡套餐, 拎番張能量貼紙, 儲齊10張就可以換領限量版復仇者聯盟USB一隻架喇~ 快的行動啦喂~ 款式分別有雷神鐵鎚、美國隊長牌、鐵甲奇俠面具、變形俠醫手臂,合共四款限量版USB~


仲有仲有, 依家去SUBWAY食野, 儲齊5張能量貼紙就可以換一把呢幾日非常ARM用既雨傘~
話說先幾日落雨, 有位同事呢又冇帶, 所以我就借左俾佢用, 佢勁讚好用呀~ 



大家想換領把握機會啦~

詳情了解, 請看: https://www.facebook.com/subwayhongkong

沒有留言:

張貼留言