2015年4月15日 星期三

<活動發佈> L’ORÉAL PARIS 全新研發智能動態試妝APP - MAKEUP GENIUS.....潮玩化妝Easy Job!

依家個個都手機不離手, 人人都會用手機睇資料同上社交平台吸收每日發生的大小INFO, 但係如果想影相呀, 訂TICKET, 睇片睇股票就可能需要到DOWNLOAD一的APPS幫手; 你地有冇同過一的得意既APPS呢?  我尋日就玩左一個, 而且尋日仲係呢個APPS既發怖日子添, 帶大家去睇睇啦:

L’Oréal Paris領導全球美容市場, 銳意成為個人化美容體驗先鋒, 創製最先進的美容工具. MAKEUP GENIUS讓顧客以智能手機或平板電腦, 利用屏幕作鏡子測試化妝產品及觀看測試結果, 可即時看到化妝及造型的模擬效果, 比較上妝前後分別, 絶對是創新科技及獨一無二的尊貴服務.


活動上都有專業化妝師同我地化妝架:



而呢個MAKEUP GENIUS佢既賣點包括:

一按變靚4大魔法:



即時試妝:



智能動態試妝技術,無論高抄、低抄、三七面,面部如何擺動,模擬妝容亦會跟住走;表情與角度,完美同步!


巨星妝容:


今天化什麼妝容? 怎樣化? 可以收看星級化妝師教學外,輕易一按更可變妝成范冰冰、李冰冰、鞏琍、Barbara Palvin等巨星

無限變妝:


眼線、眼影、脂胭、唇膏;紅色、橙色、粉紅色……只需一按,輕易變妝,挑選最配襯自己的化妝品,輕鬆又簡單。

隨時分享:


紀錄完美妝容一刻,可以拍攝照片或短片,即時分享到社交網絡。






 


我尋日試玩左呢個APP, 我覺得佢最方便既係透過呢個APPS可以即時試妝既功能, 我不嬲都以為誇張既眼妝唔太啱我...但係試完個APP巨星妝容分唇後, 都覺得我有潛質試吓新元素呢~


而完美貼合的妝容會隨面部表情變化,高抄、低抄、三七面都毫無難度。這個來自荷里活電影製作室的獨家科技於美妝界前所未見架!




活動仲請來靚女周秀娜 (Chrissie)作為嘉賓, 而係APPS內都發現有娜姐既蹤影, 原來佢有份參與程式宣傳片拍攝, 娜姐(其實我都覺得) 試新既化妝產品都要花時間先試妝, 但係用左呢個APP後就可以唔使花時間試妝; 不論Smoke eyes、眼線、唇膏, 只需一按便可以輕易變妝,而且即使做任何動作也不會走位架~



大家快的DOWNLOAD啦: 
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.imagemetrics.lorealparisandroid



沒有留言:

張貼留言