2013年9月22日 星期日

我們的九週年慶祝晚餐@Dabyida Restaurant and Bar

唔覺唔覺, 時光飛誓........我與潘先生, 姐係依家既添爸爸, 結婚已經九年了.

係呢九年對我地最大既變化就係我地成為了父母親, 而且仲唔覺唔覺3年了.

我地呢, ENJOY2人世界, 但係當我地2人世界既時候, 我地又心掛掛霖霖

所以今年既九週年晚餐, 我地決定唔會"漏低"任何一個, 3個人一齊食!

今次晚餐我選址了Dabyida Restaurant and Bar, 歐陸情懷既餐廳

而且佢仲主打食海鮮既, 啱曬我地胃口.

而且當日仲係中秋節正日, 所以當晚對我地黎講真係特別有意義.

既團圓, 又慶祝週年呢!

兩父子, 商量吓食咩好先.



















由於餐廳冇飲用水供應所以""叫了一支冇氣既礦泉水($45)




我地三人行所以叫左生蠔, 蒜蓉包, , RISOTTO, PIZZA同甜品.

首先上場就係頭盤 - 生蠔8點解8隻咁"LUNG"?  因為買6隻送2隻嘛.


















我地各款都有叫.

















首先食左大隻的, 淡味道的既澳洲COFFIN BAY, 我覺得佢既味道比較淡, 而且冇咩海水味, 而佢既size比較大的 ($42/pc)之後就食法國吉拉多蠔 GILLARDEAU, 味道濃好多, 而且比較重海水味, 潘生就話佢既口感非常易入口. ($52/pc) 最後就要食埋澳洲塔斯曼尼亞 ($42/pc), 我個人偏向呢款蠔, 口感同味道好夾, 而且唔需要用任何調味都非常容易入口.
之後就上湯了. 由於霖霖非常之咁喜歡飲湯, 尤其係好CREAM既口味最啱佢, 所以我地叫左客黑松露菌鮮忌廉湯 ($88), 















再配合埋蒜蓉包一客 ($30), PERFECT MATCH! 忌廉湯真係好CREAMY, 而且味道非常濃郁, 好足料咁.















再黎就上RISOTTO - 鮮雞柳甜椒意大利瓜焗意飯 ($158), 又係開正霖霖個"", CREAMY, 平時食開既RISOTTO比較硬身, 冇咁容易入口, 但係呢個就非常之咁易入口之餘, 而且仲好多配料, 有幾片芝士係飯既面頭上面; 夾起一齊食都好夾到.















之後就上煙三文洋蔥他他醬既PIZZA ($198), 起初以為佢係薄身既PIZZA, 驚會唔夠食, 但係食吓食吓都好快飽, 佢既芝士味好澴好RICH, 不過如果個PIZZA多返少少三文魚就好了, 另外我都比較喜歡食薄身PIZZA........















而係一餐飯又點可以少左甜品呢? 就算食到幾飽都要叫個甜品配返杯COFFE先得呢間餐廳出名係佢既 Mövenpick咖啡架嘛, 我當然要叫返杯嘆吓先啦!

由於我訂枱當日表明我當晚係慶祝結婚週年, 所以當我叫了濃情朱古力蛋糕之後 (個名好啱我地當日!) HAHA, 餐廳又配合埋中秋既主題, 所以當上碟既時候真係好驚喜呀:


既有中秋既感覺 (因為有楊桃伴碟), 又有慶祝既主題 (恭喜我同潘生!)















好有FUSION既感覺囉, 仲幾有心思添! 加返少少分! 霖霖食到停唔到口! 



CAFE LATTE ($38)及濃情朱古力蛋糕 ($48)















呢個中秋好SWEET! 送上滿月一個, 希望個個都團團圓圓! 開心滿足!




Dabyida Restaurant and Bar
尖沙咀棉登徑5-6號鋪地下
電話:(852) 2739 1228
星期一至四 11:00-2:00
星期五、六 11:00-3:00
星期日 11:00-1:00

沒有留言:

張貼留言