2013年9月23日 星期一

活動分享: CLASSES X Fun n Farm無添加 DIY 護手霜工作坊

相信大家都有試過上一的DIY既課堂了, 大家比較喜歡DIY咩既產品呢? 皮革? 潤唇膏? MASK? 定係護膚品呢?

其實DIY護膚產品當然係最啱我了...講個秘密俾大家知道呀.......其實...我是有少許"潔癖"; 由於經常要同客人化妝, 所以當化妝一位客人後就需要洗手的, 而由於經常需要洗手關係, 所以我對手都比較乾之外, 而且已經出左了少許"乾紋", 而且最大既問題係, 我亦都被濕疹問題困擾住既.  所以當有機會參加今次既無添加 DIY 護手霜工作坊, 我當然係非常之咁開心啦, 因為有得玩, 又可以自己親手自己製作屬於自己既產品用.^^

黎到位於觀塘既Fun n Farm 工作坊參與今次既活動 其實Fun n Farm係分開2部份的, FUN讓大家能100%自己親手製作手工乳皂、液體皂及護膚品, 除了能享受製作過程之樂趣, 亦可製造專為個人及家人而調配的配方, 享用真正天然無添加的產品。而FARM就係因辦公室在工廠大廈頂層, 天臺只是閒置著,直到同事們閱讀外國有人利用天臺種植有機蔬菜, 可自家食用之餘,亦可減低頂層室內溫度及綠化環境, 大家便開始搜集各種資料如何建立一個有機天臺農場, FARM便誕生了.

而今次的工作坊老師將我們分了3, 每組學習製造不同的潤手霜, 而我就是製造乳油木果滋潤護手霜 乳油木果脂可用來維持肌膚的健康, 所以我覺得這潤手霜非常對我非常合適 首先老師與我們講解了市面上某的牌子既產品既礦物油成份含量很高, 所以其實使用得多對皮膚不但保護不了, 而且對皮膚更會做成負荷 分享完畢就開始我地DIY, 材料及做法如下:













磅及糧杯是我們的好幫手呢! 沒有它們我們便不能量度準確的分量了!



































油性及水性材料我地已經將它們放入2個糧杯了.













之後再將材料放入鍋內加熱至材料完全溶化, 再用攪拌器攪拌一陣.


















再係鍋內取出材料再攪拌至完全杰身.


















等差不多待涼, 最後加入水果酵素, 維他命E油再搞勻, 最後加入精華油便大功告成了.

我個"BB"! 出世啦!   













今次既"上學"經驗好難得, 因為之前從來都冇意會到自己DIY潤手霜既過程係咁得意, 睇住由零到有, 由材料再加入攪拌到加熱到加入不同配料, 成個過程又充實, 而最好玩就係享受了一個愉快既下午呢!













呢的都有手造手工皂黎的, 很可愛呢!




而且係今次既活動之中都有我既"即場分享架睇下我既SHARING:

沒有留言:

張貼留言