2015年12月15日 星期二

<減重良方> 美國 Agel x HKCOSME 排毒瘦身工作坊分享

幾時都話, 減肥係女仕既終身事業, 一年4季都重要既, 一年4季都要需要既!

其實呢, 坊間真係有好多唔同方法同唔同產品去減重既, 有TREATMENT啦, 中醫啦, 西醫啦.....又有唔同既產品啦, 代餐, 飲品啦, 藥物, 健康食品啦....... 但係大家有冇試過以下情況呢: 食日都唔記得食啦 (次次都係食左食物一半先食, 幾大頭蝦先得架!!) 一係又試過冇水係身, 所以唔方便食啦...... 所以我真係好想搵的方便既方法去幫助我去減重架!

直至近來出席左美國 Agel x HKCOSME 排毒瘦身工作坊, 終於搵到我覺得非常方便既佢:
Agel懸浮凝膠營養產品!而Agel就是以最自然的方法, 去獲得最大健康及效果既! 而懸浮凝膠唔會好似藥丸咁樣, 可以刺激消化系統, 使更多既營養能夠被吸收; 而佢又唔會好似果汁咁樣,係體內殘留大量既纖維殘渣~ 而Agel透過懸浮凝膠, 完全保留纖維結構基礎, 增強人體吸收營養既能力, 以確保水溶性營養能夠第一時間被傳送至細胞內, 並有效舒緩消化系統既。



另外, Agel懸浮凝膠將水溶性及非水溶性的營養素懸浮在凝膠, 儲存在一個穩定的狀況之中。 因為營養素是預早有水份, 進入消化系統便立即吸收﹐不似膠囊或藥丸要慢慢分解才被吸收, 不似果汁劑量咁不穩定既!


而蘋果的化妝箱既主理人 - Meling Lam, 佢都有同我地分享佢既減重經驗既, 見到佢都好努力咁做運動, 加飲食調節, 仲有食埋Agel懸浮凝膠去減重同控制飲食, 我真係覺得我唔可以偷懶啦!


而係活動上, 我覺得呢2款Agel懸浮凝膠放返係日常既飲食習慣上真係唔難既, 包括:

Agel Fit既好處包括:

幫助抑制食慾
有助抑制脂肪的合成
增加燃燒脂肪
幫助生產HCA



食用方法: 餐前30-60分鐘進食一包, 有效幫助減少食慾既!

而Agel BURN 是管理體重的好拍檔, 我會在餐後食! 尤其是在吃完大餐, 個肚漲漲, 又眼訓既時候吃返一包, 等佢可以幫我控制體重架!


奉勸大家, 就算係冬天都唔可以偷懶架, 尤其係黎緊既聖誕呀, 做冬呀, 大除夕都會同好友一定都要KEEP住做運動同食Agel懸浮凝膠去減重同控制飲食呀!


感謝AGEL既活動邀請!

沒有留言:

張貼留言