2015年11月9日 星期一

SK II - CHANGE DESTINY 改寫命運由自己的夢想做起!

從小, 對扮靚的興趣很大; 也對自己說過, 長大後, 如果要學習一樣事情, 我一定要學習化妝, 因為我想以這興趣作為終身職業! 你問我為何會這麼喜愛化妝? 可能是對美有一定的執著? 或是打從心底裡也喜愛為人扮靚吧!


其實我在2年前也因為工作太忙碌, 也將化妝工作放下了一段時間, 問心, 很可惜的, 而且我也知道, 我是很喜愛這職業的....因為我真的再也找不到比這工作更能令我發揮得"得心應手"的機會!
也很感謝一路上給我很多不同機會的朋友, PR, 機構, 公司等等.....因為你們找我工作, 等同應同我的工作能力!  所以非常謝謝各位!


也有很多朋友問我, 如果想入行, 應該如何選擇? 工作機會多不多?  我在這對大家說, 你一定要珍惜每一個工作的機會!  因為得來真的不易, 這行競爭很大, 機會來到一定要好好把握!  好好的掌握自己的命運, 追求自己的夢想!  我回想當時我不是好好把握每個機會, 改變一下沉悶的OL生活, 就造就了今天的我了!


仲有一個多月就2016年了, 我已經為自己設定了目標了!  我會再次投入化妝工作, 但我會化身做籌劃的工作~ 因為來年都計劃做化妝師"經理人"的角式!  黎緊咁忙, 所以我一定會好好KEEP住自己既皮膚狀態既......不過我好放心將呢個咁重要既工作交俾SK-II, 因為佢既皇牌 - 神仙水真係幫左我改善左我既狀態; 早前去左上海工作, 落機後就要立即工作, 都冇時間休息! 好彩有佢幫我咋, 唔係唔知點算啦!

而係聖誕佳節期間, SK-II都推出左好多好優惠既聖誕套裝, 早前我都已經介紹左了:
http://princessannielanma.blogspot.hk/2015/10/skii-wings-of-change-festive-event.html


而 SK-II 既2015限量版Wings of Change 神仙水限量版同禮盒裡頭我必定最喜愛紅色包裝既紅蝴蝶啦! 紅蝴蝶象徵堅持,代表我對化妝事業及喜愛的堅持!  而粉蝴蝶象徵鼓勵,我會鼓勵想投身這行業的朋友不要放棄; 而藍蜂鳥則預示著勇氣, 因為要踏出第一步也很需要勇氣呢! 三款各具特色既設計激勵女性始終保持一顆追夢同蛻變既心,以智慧靈動的方式, 一起改寫肌膚命運! 而我覺得每位女性都有權利去改寫自己肌膚既命運架! 因為自己才知道自己有何需要, 知道什麼才是對自己的皮膚最好的!

我就已經為我的好友選購了禮物啦, 而我自己也一定有份啦!  因為我地1+1, 一人一份的呢! 也希望你也能與我一起感受改變(肌膚)命運的奇跡吧!


聖誕套裝由11月1日開始發售!

銷售點:SK-II概念店及全線美容專櫃

太古城中心232舖 Tel. 2670 2633

九龍九龍塘又一城G層22號舖概念店 Tel. 3104 0263

資料及活動邀請由SK-II提供.

沒有留言:

張貼留言