2015年11月26日 星期四

<一噴一染好EASY> Liese Blaune 泡泡染髮劑試用分享


對於髮型, 我不嬲都鍾情短頭髮, 尤記得在結婚時有短暫過留長左頭髮, 之後就一路是短頭髮; 但短髮想做造型真的效局限, 所以我就比較喜歡染髮來改變形象啦!


有時間既, 我會去髮型鋪整, 因為可以有人髮型師幫忙, 但是身位一位WORKING MAMA, 我地既時間真係好忙好忙, 甚至有時連訓教都冇…..但係我又想靚, SET頭有層次……. 可以點好呢?



梗係要搵幫手啦! 好彩仲有好既產品幫手: Liese Blaune泡泡染髮劑 ($74.9)佢依家出左多新色之餘, 仲能夠有效遮蓋白髮添! 呢個問題我非常關注架, 因為生完霖霖之後, 我真係多左好多白頭髮, 而遮蓋白髮既染髮劑又唔係咁多選擇, 仲有驚染得不均勻……而我個頭其實都染左好耐又甩曬色中……


[


但係今次使用左呢個全新系列『Liese Blaunē 泡泡染髮劑』,我最BUY佢既質地細緻, 不易滴落衫到……仲要好快好快 – 20分鐘就有效果架啦! 而新系列仲有紅、啡、黑一共7款流行髮色, 想要咩型都得啦!


而盒內包括有:



使用方法如下:



慢慢將容器倒轉約5次
切勿用力搖晃!


塗抹大量泡泡到髮上

慢慢搓揉,直至泡泡濃厚如乳霜



放置等候約20分鐘


而我只係好輕力咁搓揉, 的泡泡隨即就變得好濃厚同好綿密, 全面黏附髮絲, 持久不易消失架!







20分鐘後去沖水, 之後用返盒內既洗頭水洗頭就可以了…..而配方仲含有蜂王漿同水解絲等強效修護成分, 保濕護髮,, 同時亮麗髮色架!


我就選擇左6號DARK BROWN , 出黎既效果好好呀! 啱曬冬天啦!


染完之後的確唔見哂D白髮,頭髮顏色好均勻,效果好好,感覺頭髮亮麗左~


染完之後的確唔見哂D白髮,頭髮顏色好均勻,效果好好,感覺頭髮亮麗左~

你睇中邊隻色呢黎緊冬天快的轉返個新LOOK!

沒有留言:

張貼留言