2014年12月7日 星期日

<活動分享> Lucido-L美髮造型流動工作坊

一不離二, 早前出席了另外一個關於美髮造型的活動, 而這活動的特別之處是在宣傳流動車舉行的~

而今次活動是介紹短髮的造型的~ 其實留了多年短髮真的很方便, 但作為造型, 短髮又不及長髮多變化和不同玩法, 但是這是不同的, 長髮有好處, 但我多年都是短髮因為真的很方便, 而且我是是要日日洗頭的, 而我直髮電髮都需要用美髮作出不同造型的~


而當我登上了這宣傳流動車時, 第一時間見到很多很多Lucido-L的產品! 我第一款接觸的Lucido-L產品就是髮臘, 當年去日本都不知買了多少盒回來用, 我個喜歡用粉紅色的, 可以有VOLUME同空氣感既效果~



不如一陣再同大家分享我喜歡用既產品先~ 黎返當日造型師介紹我地短髮人士用產品既方法同心得, 首先為MODEL既頭髮作返個保護, 就用輕柔亮澤美髮霜打返個底, 好快MODEL個髮型已經有返層次啦~


再用返髮臘增加VOLUME, 再幫MODEL分返界, 有返立體感, 唔好令到個頭頂咁偏平, 已經同之前好大分別了~



仲有呀, 有冇試過個頭好偏呢? 原來可以用呢支啞色蓬鬆粉可以幫手架! 不過一定記住不要貪心, 每次用好少既分量就可以了, 佢能夠強化髮質與髮量架~ 好easy咁變靚左lu~





而Lucido-L有不同既產品可以幫助打造唔同造型架, 包括有:


輕柔亮澤美髮系列:
1) 輕柔亮澤美髮油 - 修補髮絲
2) 輕柔亮澤美髮霜 - 保持髮尾水潤
3) 輕柔亮澤美髮啫喱 - 修護髮絲

仲有定型噴霧等等~


當日我都有問造型師我係聖誕節點樣可以型的~! 佢就幫我設計左呢個髮型呢~


我係用上彈性束感髮蠟, 把頭髮逐一扭捏, 之後再噴上定型噴霧, 造型師都有同我講話Lucido-L既髮型用品既質地本身同另外既產品分別佢較輕身, 所以較啱女仔用.


而當日仲有為霖霖打造左佢2015年既新造型添~ 好似韓國仔呀~!HAHA~



咦~ 俾我偷影到霖霖佢再偷偷地搽髮臘喎~


霖霖好滿意佢既新造型喎~



多謝FASHION & BEAUTY 同Lucido-L既邀請~

沒有留言:

張貼留言