2014年12月7日 星期日

<活動分享> Fashion & Beauty X Liese 冬日聖誕造型工作坊

嘩~ 黎緊仲有唔夠3個星期就係聖誕節啦~ 咁多節日之中我最LIKE呢個節日, 我已經開始為我既至愛好友開始選購禮物啦~ 仲有係開始設計我既聖誕妝容啦......著咩衫啦等等......咦咪住, 仲有我個頭呀~ 唔係....係我既聖誕髮型LOOK呀! 整體造型點可以少得整返個靚頭架~!

早前的活動就啱時間出席到呀, 好開出席左 Fashion & Beauty X Liese 冬日聖誕造型工作坊, 個日我學左的咩技巧, 同大家分享返先:



話明係冬日聖誕造型, 梗係會教我地用返LIESE既產品啦, 所以去到活動地點就見到:


嘩~ 好多盒LIESSE既泡泡染髮劑呀! 心裡想起這句: CAN I TAKE ALL TO MY HOME?^^ 其實我已經用過好多盒泡泡染髮劑架啦~ 因為佢真係好方便同唔容易整污糟衫, 而且佢既價錢又經濟, 個個月染一次轉下形象都得啦~!


講返今次既活動先, 幾特別既係一開始分析下我地既性格, 從而知道LIESE咁多款泡泡染髮劑邊款顏色適合我地添~


唔少得就係有專業既髮型師為我地用LIESE既產品如何整返個係聖誕節既LOOK啦~


其實我覺得唔難, 只要用合適既工具, 仲要唔少得LIESE既呢款產品 - 清爽定型噴霧.


看看MODEL的BEFORE & AFTER~


AFTER~ 嘩~ 靚曬~! 仲有少少ELEGENT既味道添~



唔止短髮, 長頭髮都可以輕鬆咁設計聖誕造型, 不過可能要用多少少時間姐~


仲有呀, 大家有冇經驗用的用造型產品既時侯會令到對手黐立立, 一的都唔乾爽, 但係呢個測試就可以見到LIESE既清爽定型噴霧唔會好黐立, 可想而知ol用係頭髮個度就唔會好似吸塵機咁吸到個頭立曬, 坦白講我用過好多造型產品真係好多都有呢個情況出現, 咁樣會令個頭既造型唔持久, KEEP唔到個型真係幾麻煩架~


仲有呢個我覺得好開怕環節: 自己動手做聖誕禮帽呢~ 難度就......唔太難呢~! 因為我有經驗整過嘛~ 不過好耐冇整過就真!



靚嗎? 同我當日既造型好MATCH添~


有靚既小禮帽, 有好既LIESE髮型造型產品, 呢個聖誕節要打造靚造型唔難呀~


多謝 Fashion & Beauty同Liese既邀請呀~

沒有留言:

張貼留言