2014年11月6日 星期四

Hello Kitty40週年慶典壓軸呈獻「Hello Kitty Go Around!!」優先預覽!


雖然我從小不是一名HELLO KITTY迷, 但是上星期去了Hello Kitty40週年慶典壓軸呈獻「Hello Kitty Go Around!!」優先預覽後, 已經靜悄悄地被迷上了, 而且今年適逄40週年已經為KITTY舉行不少活動, 這活動更是重頭戲之一呢! 當日我的相機不停地影影影, 最開心當然是霖霖了~!


共有6個主題拍攝景點及7個經典攤位遊戲, 而主題攝影區包括:「Hello Kitty 週年館」、「Hello Kitty 摩天輪」, 「蘋果神社 」! 一齊去相啦!


除左有KITTY之外, 當然唔少得一眾好友啦! 


呢個一定係最多人影既景點啦: HELLO KITTY摩天輪


整個CLOSE UP先


嘩~!我想夾曬你地返屋企呀!


不同拍照景點, 呢個簡直係兒時回憶呀! 我細個個時真係有一套架





呢個係蘋果神社, 我最LIKE既景點





霖霖你許左咩願呀?


嘩~!紋身貼紙呀!



遇到朋友仔當然要合照先!~


我同KITTY一齊坐特急號呀~!


除了拍照外, 也有不同遊戲一起玩呢~
有掉彩虹, MAMA'S KITCHEN~ 好靚既道具~!





仲有花店~ 



另外仲有大量記念品及限定八達通




和手作教室添~










各位KITTY迷一定要去玩同影返夠本呀!


Hello Kitty Go Around!!

日期:10 月30日至11月16 日

開放時間:11:00am-8pm

地點:九龍灣國際展貿中心地下

門票︰$80/成人、$60/優惠(星期一至五),$100/成人、$80/優惠(星期六及日),$130/成人、$100/優惠(週末特快門票,01/11除外),$150/人(01/11)

攤位遊戲券︰$25/張、$100/5張

手機應用程式:Hello Kitty Go Around (即日起可於 App Store及Google Play Store下載)

Sanrio Hong Kong Facebook: www.facebook.com/sanriohongkong

網站: www.hellokittygoaround.com

感謝SANRIO邀請.

沒有留言:

張貼留言