2014年11月26日 星期三

<食食食之記錄> 有如在吃藝術品一樣的日本料理@鉄人旨花

覺得自己身為香港人覺得幸福及幸運!  其實自己很喜歡吃的食物, 在香港非常容易吃到, 例如我很喜歡吃日本菜, 上網已經可以找好的日本菜吃!  早前就與幾位女生好友一起去了位於銅鑼灣的日本餐廳吃飯!  

名為鉄人旨花的日本餐廳是一間樓上餐廳來的, 地方不難找, 而且我到達餐廳後, 被安排的是對著日本師父坐的"BAR"檯位......姐係平時睇的飲食節目個的呢.....的主持去個的SUSHI BAR既感覺~ 而咁既食法係希望師父能夠一邊整食物既時侯, 食客可以見到師父烹調食物既過程, 而師父仲要介紹俾客人點樣食既方法, 其實我已經想試好耐了~

而我地呢個食既MENU係師傅精選(粋) 黎既, 首先出場既係前菜啦!


3款前菜食物各有好味之處, 青瓜與麵豉醬很MATCH, 而另外的八爪魚也不錯!

之後就是吃剌身魚生及壽司了, 除了有魚生吃, 還有大帶子呢!

吃的時候很忙, 所以忘記問名稱, 總之好味便成了!


之後師父說要吃這來清一清味雷! 賣相很可愛吧! 


之後再來上的也是像盤景一樣精緻的天婦羅~!


入口鬆化, 看到粉紅色的, 好像花一樣的嗎?  它真帶有淡淡的櫻花味呢~
而炸蝦及魚也不乾身, 吃完也沒有口乾的情況~ 其實吃天婦羅真的試過整損條脷架! 不過呢款天婦羅就冇令我損脷, 仲令我食得津津有味!

之後再上的也是熟食, 是我最愛的日本牛, 依家睇住的相都好肚餓同呢! 好回味佢既肉汁, 很JUICY~

由於師父恐怕我地已經有的飽, 但係我真係好希望試吓唔同既, 所以全都食曬落肚!
呢個壽飯並不是白飯, 係混和了醬油既, 同平時既壽司好唔同, 放入口之後仲係回味中~


眾壽司之中, 呢款我真的要介紹了, 呢款壽司令我食完後幸福既感覺, 覺得成件壽司好豐富, 而仲有我最喜愛既海膽呢!


另外三款~ 吃完仲很回味~ 原來壽司飯是用上用上赤醋做飯, 唔怪得同平時食開既有很大分別!


飲了湯, 最後的戲肉是: 登登登登 - 鵝乾伴多士!  鵝乾不太油, 肚子雖已經很滿足, 但是吃到這主角時, 真的要細細品嚐呢!  



其實吃了整餐飯後, 滿足的不止是肚子, 而是在吃日本料理平時很少留意的地方, 師父會告訴我們吃是有層次的, 有步驟的~ 而且師父可能是教導我們欣賞食物, 欣賞他們烹調食物的心機吧!

而且坦白講有在外邊吃過鐵板燒, 價錢貴得驚人, 但這裡的MENU比起外頭的足足平了一大截, 我就覺得想試既話這裡也是不錯的選擇~ 而有部分指定套餐更有85折優惠,有興趣真的要試一試!

尾聲到來, 要吃甜品作總結是常識吧! :P

沒有留言:

張貼留言