2014年11月23日 星期日

<試用報告> FANCL修護滋養系列....小瓶, 衛生, 用得安心!

食物要講新鮮, 相信護膚產品也是一樣, 新鮮製造是最好的, 有人喜歡自己調製產品, 但是我真的是太忙了呢! 所以想用新鮮及對皮膚好的產品, 我會選擇她 - FANCL. FANCL一向主打小瓶, 主張產品有它的保鮮期, 而確保盡享新鮮護膚黃金期, 而我個人認為護膚品唯有用小瓶盛載,
才能保存新鮮。配合「密封包裝」和標註「生產日期」,盡享「最佳」護膚黃金期。

坦白說我這年齡真的非常著緊皮膚既FIRMING, 收緊輪廓, 除此之外, 保濕步驟也不能決少的.

收到了來自FANCL的產品包括有: 來自膠原修護系列的修護乳液及修護肌底液, 仲有唔少得仲有佢既修護滋養精華液啦!




你問我需要用這麼多的產品? 是的! 針對不同問題, 尤其現在天氣開始轉季, 要換衫仲要換SKINCARE架!



而呢3支產品我既步驟: 清潔完後, 用約3-8滴分量的修護肌底液輕輕塗搽全面, 我就會配合埋按摩, 皮膚即時提亮少不少........個人心得分享: 如果有時間可以配合埋導入儀一起使用, 的肌底液必定吸收到得乾乾淨淨架!^^ 





吸收曬了~ 而我仲會配合埋按摩架~!



之後搽上修護滋養精華液, 為皮膚搽上精華液是我每天都會做的步驟, 而呢支精華液仲為皮膚NON STOP地補濕養分, 滋潤肌膚, 仲能緊緻肌膚膠原蛋白組織, 肌膚重拾彈滑緊緻!~而當中最貼心就係瓶身背面的小窗開始變為白色,就表示產品餘下約7-10日的使用分量了。皮膚即時SOFT曬, 最好就係佢即時滋潤返我因為轉季引起的乾燥問題~而佢既質地好易吸收架~






最後為皮膚搽上修護乳液, 鎖緊返皮膚水分和營養, 仲有佢係用納米導入技術架, 所以皮膚又係
迅速吸收曬養份!~





皮膚已經看到吸收曬所有產品了, 所以上妝了~


完成以上簡單護膚步驟之後, 就可以化返個靚妝去玩去FEVER啦~

產品試用由Fashion & Beauty 邀請!^^

沒有留言:

張貼留言