2014年8月20日 星期三

<活動分享> 電腦知識要知道 ~ ASUS Workshop 腦力提升工作坊

作為一名BLOGGER, 要打BLOG時, NOTEBOOK/平板電腦絕對是一個好幫手.  你問我會否用I-PAD打BLOG? 可能是習慣問題, 我都會傾向用NOTEBOOK打BLOG的.


你問我用電腦用咩要求或者用什麼標準去買電腦? 當然是價錢 (BUDGET)首選啦!  我通常會找大約$5000的, 但原來選擇電腦又咩要留意的? 最新款的電話又係點既? 由我早前出席左既活動:
ASUS Workshop 腦力提升工作坊一一為大家報導啦:


ASUS 中文命名以「華人之碩」為期許, 華碩電腦股份有限公司創立於1989年,為全球最大的主機板製造商,並躋身全球前三大消費性筆記型電腦品牌。 而且華碩連續多年蟬聯全球最大主機板製造商,市佔率高達40%,以創新力與高品質獲得全球使用者一致好評。


而我剛好想更換電腦, 所以我當然打醒12分精神去聽有咩新既資訊啦.
首先出場是ASUS MeMO Pad 7 - 16G ($1,498),  ASUS MeMO Pad 7是一部外型與效能兼具的傑出平板電腦。 我覺得幾啱女仔用架, 因為佢提供5種繽紛既顏色之外, 仲可以自拍(Selfie)添:

另外還有是另一款平板MeMO Pad 8 16G ($1,898), 8吋的平板搭載介面 ASUS ZenUI, 使用這介面, 係希望用戶能夠用輕鬆快捷方式, 將智能手機既功能融入生活, 而ZenUI特別之處有: 整合使用所有華碩What’s Next、Do It Later、電子郵件、等等.......

鎖屏介面



快捷選單介面


跟住來到令我非常心動的平板電腦了, 呢部是Transformer book T100 ($3,998), 最吸引我當然是它的隨手變形功能了. 佢既可以朋隨時拆卸鍵盤變成平板電腦, 而且佢既重量得1.07KG同長達 11 小時電池, 啱曬我令出街打BLOG同寫稿啦.

仲有差的漏左佢: ViVOTab NOTE 8 - 64GB ($3,998), 專為手寫體驗打造, 適合繪圖筆記.


見我介紹左咁多新既電腦同平板既資訊, 知道自己要搵一部又啱BUDGET又啱自己既電腦/平板真係唔難呀!



而想了解多點關於ASUS, 留意以下網址啦: http://www.asus.com/hk/

資料由ASUS提供, 感謝FASHION & BEAUTY邀請參與活動.

沒有留言:

張貼留言