2014年6月25日 星期三

<幼兒育兒> 護眼習慣從小養成 - 童曈(OPTICAL 88學童近視控制中心)

自小我是一名四眼妹黎, 所以, 我要好好保護我對”靈魂之窗”而我都擔心我既近視眼會遺傳俾我既霖霖小朋友, 所以好好為佢作出預防係一件必要既事. 而其實係香港政府都有提供學前兒童視力普查, 內容包括有: 視力 , 雙 眼協調 ( 包括斜視 )及弱視, 若小童的視力較弱, 視光師/視覺 矯正師會為他們作初步的屈光及眼底檢查 。


但坦白講有基本既檢查我覺得唔太足夠, 而加上霖霖之前又從未試過做任何既視覺檢查服務, 所以我都一路有睇緊, 啱啱俾我係之前找到了一間大家非常熟悉既視光中心原來係有「學童視覺檢查」, 就係位於沙田既童曈(OPTICAL 88學童近視控制中心) ─為眼鏡88的全新學童護眼概念店,致力推廣每年定期進行「學童視覺檢查」及教育學童從小開始保養這重要的靈魂之窗。


其實小朋友由出生開眼見到事物開始, 80%的學習過程都需要依賴眼睛. 而我經常都抱住"預防勝於治療", 著重眼睛功能的檢查, 及早發現和正視問題所在, 對症下藥.


而早前就帶同霖霖去了做檢查了, 成績都幾好, 而我最擔心既近視問題暫時都未出現住, 大家想知道成個學童視覺檢查有咩做同會做咩既嗎? 等霖霖為大家"睇真的"啦!~~


而整個「學童視覺檢查」大約需時 30 分鐘, 檢查範圍包括:

  • 視力及屈光檢查 (如弱視、 近視、遠視、散光) 
  • 色覺普查 (如色弱) 
  • 雙眼協調檢查 (如斜視、立體感) 
  • 調節功能檢查 (如調節幅度及效率) 
  • 眼球肌肉活動檢查 (如眼睛轉動及追蹤目標) 
  • 診斷及建議
費用: $280

視光哥哥問霖霖: 你係邊度黎架?

霖霖就指住話: 個度囉。。。。


入正題先: 眼球肌肉活動檢查 (如眼睛轉動及追蹤目標)


以下係測試霖霖雙眼協調同埋有冇隱性斜視測試,可以測試到睇近野叻唔叻。




視力及屈光檢查


有無斜視


之後仲有辨別式色覺測試



而霖霖點解會帶上眼鏡呢? 因為要進行立體感測試啦。





整個過程只係需要30分鐘, 唔好睇少呢30分鐘, 因為佢可以正確咁為小朋友檢查, 而且有問題就即刻治療, 而且係店舖仲可以提供專業眼睛護理服務之外,亦有多種類型的學童光學及太陽眼鏡俾各位家長選擇.

非常建議為學童的眼睛健康走出第一步, 為你既小朋友進行「學童視覺檢查」啦!


童曈(OPTICAL 88學童近視控制中心)
地址: 沙田新城市廣場3期1樓A188-A189號舖 (玩具”反”斗城樓層)
查詢電話: 2856 0220

學童視覺檢查由眼鏡88提供.

沒有留言:

張貼留言