2014年6月10日 星期二

<美的約會> 夏天美麗盛會 - JESSICA X MARIE CLARE X Jessica Code

炎炎夏日, 想一次過吸收美麗資訊, 又可以舒舒服服咁係酒店食返一個美味既午餐? 有冇咁正? 當然有啦! 咪就係早前出席既夏天美麗盛會囉! 當日我過左一個非常滿足既下午架! 等我同大家回顧一下先!


其實當日既節目真的既緊湊又充實架! 活動開始時, 首先當然係3大美容天書既編輯同我地讀者分享返夏天既潮流分享啦. 其實呢3本美容書我都有訂閱過, 當中非常豐富既美容, 化妝同衣著打扮指標真係陪伴好多喜歡扮靚既朋友們成長架! 

 
當日仲有不同既品牌參與其中, 有眼鏡品牌, 鞋履, 護膚品等, 而且, 我仲發現有得抽獎添! 我當然唔執輸啦!



抽獎之外, 原來仲可以影相架! 嘩! 好好玩呀! 影出黎既PATTEN係萬花筒黎架!


了解左時裝同手袋既資訊之外, 當然再要留意夏天既美容資訊先得! 而當日唯一既醫學美肌品牌 - LIGHT MAC就為我地帶來左一個小實驗之前, 都想同大家分享少少護理小貼士: 我對於療程既選擇 VS 選擇護膚品既心得~ 當然唔係愈貴愈好, 一定要選擇有質素保證, 而療程當然就係選擇好口碑既, 而且完成左醫學療程後皮膚真係會比較乾, 所以一定要選擇好既保濕產品先得!


講返個小實驗先, 其實係代表咩呢? 



(左) 在水中加入液態碘, 水就變深色, 但加入檸檬汁攪勻後, 水就變回透明

(右) 人的皮膚就好似波子咁, 並不是液態狀, 因此加入(黑色素)粒狀既碘

其實外塗既護膚品效用真係並不能夠即時見到, 返而要為皮膚選擇合適既療程先係正確, 而LIGHT MAC既<Light Me Up 全效面部療程>適合任何肌膚,由資深的醫學美容團隊因應客人需要從12種療程中揀選兩種合適波長的光學或換膚療程同時進行,一次過解決5大肌膚問題。



12種療程包括:
.脈衝光療程
.Q-Switch Nd:YAG 1064激光均色療程
.Q-Switch Alexandrite激光美白療程
.Long-pulse Nd:YAG 1064激光再生
.二氧化碳微束式激光療程
.Long-pulse Alexandrite 755激光去斑療程
.Q-Switch Nd:YAG 1064重點去斑療程
.Q-Switch Alexandrite 755重點去斑療程
.二氧化碳微束式激光重點療程
.碳化鎢嫩膚磨皮療程
.油溶性換膚療程
.氧氣噴射換膚


而當日仲安排左我地可以自己親手自製一個專屬自己的一個萬花筒; 呢個兒時小玩意我就一的都唔陌生啦, 而且自己的專屬萬花筒, 每次轉動都有不同既圖案同花紋, 好似我地每次做不同既療程都唔一樣, 因為每一次既皮膚狀態都唔同架! 而光學更加可幻化出無限可能, 有助肌膚時刻保持年輕!


最後既環節當然要享用一餐美味既午餐啦~ 食物都幾好味添~!


當日帶著滿足既心情, 開開心心同BLOG友們影吓相, 咁就過左一個開心愉快既下午啦!

由即日起至2014年6月30日,凡登入http://www.lightmac.com/facebook_fans_trial.html 登記,即可免費體驗「Light Me Up全效面部療程」乙次。立即登記啦!

沒有留言:

張貼留言