2014年6月10日 星期二

<博客活動> 為世界盃掀起序幕 - 皇馬巨星C朗拿已經進駐香港杜莎夫人蠟像館

嘩嘩嘩! 世界盃仲有唔夠2日就黎啦! 各位男士相信已經攞定假 (定係炸病射波先!^^)係家中睇波啦! 其實我家中的添爸爸都係球迷一名, 佢唔單止鍾意睇波, 仲會落場代表公司參加比賽既, 所以足球都係佢既喜愛活動黎. 不過講到打波型既話, 當然唔夠外國人咁型仔啦.....你問我喜歡邊位球星, 我就一定首選碧咸啦! 不過, 收到消息原來係2013 年金球獎得主及當今最具影響力運動員之一的葡萄牙球星基斯坦奴‧C朗拿度原來已經駕臨香港既香港杜莎夫人蠟像館啦! 

其實杜莎夫人蠟像館我係好多年前去過之後已經冇再去過, 但係時至今日, 原來係蠟像館已經有差不多100位包括有國際同本地名人蠟像係度架啦.


等我同大家介紹吓各個不同既主題展區啦, 首先就係有好多位巨星雲集既: 「魅力香江」

有多位中外巨星同好似有我心目中最喜愛既男主角華仔


影后級人馬李冰冰


舞台皇者呀!


黃曉明


安祖蓮娜祖莉及畢彼特


而新設既「電視直播室」展區,有《星星同學會》星級主持吳君如呀! 好似真人呀!


而曾志偉更用佢既招牌掌門人動作歡迎我地呢!


「世界首映」有唔少膾炙人口既角色: 可以同柯德莉夏萍共進早餐架!


夢露呀! 霖霖都話一齊擺返個招牌POSE喎~


嘩! 黎明係電影《甜蜜蜜》既造型呀!


「體壇猛將」展區中入面, 我見到今次既主角: C朗拿度! 我見添爸爸影到唔願走咁喎~


呀添爸爸, 人地C朗真係比起型仔好多架, 你.....算吧啦~


嘩! 我地唔夠拳王阿里打架啦, 人地咁"秋"得!


而係煥然一新的「樂壇巨星」展區內,首先係大笑姑婆楊千嬅


唔少得MICHAEL JACKSON啦, 佢既Moonwalk真係經典呀


一代巨星梅艷芳



JOEY & TWINS



Lady Gaga 呢個造型我最LIKE


呢個超級英雄: 鐵甲奇俠同狼人聯手保衛地球


仲有蜘蛛俠呀!


霖霖話要同多啦 A 夢一齊穿越隨意門呀!


仲有小飛俠!



HEY, 霖霖夠鐘同麥兜和麥太食個地道茶餐廳TEA先啦!


最後既景點係「大鬧天宮」展區, 「齊天大聖」孫悟空同型仔牛魔王呀!



仲有提提大家, 為左慶祝 C 朗拿度進駐香港杜莎夫人蠟像館以及「體壇猛將」展區換上全新面貌,蠟像館推出全新世界盃優惠,賓客穿著 7 號足球球衣親臨蠟像館,即可以七五折優惠購買正價門票*,購買蠟像館品牌紀念品亦可享正價九三折優惠,優惠期由即日起至 7 月 13 日。一眾球迷請作好準備,與這位球壇超級巨星來個近距離接觸,盡情投入世界盃狂熱!

香港杜莎夫人蠟像館: http://www.madametussauds.com/HongKong/

是次參觀活動由香港杜莎夫人蠟像館提供.

沒有留言:

張貼留言