2014年1月9日 星期四

<幼兒育兒> PEOPLE IMPACT學程簡介及霖霖試驗課堂分享

依家作為家長, 唔可以用返以前既一套育兒方法了. 成日都聽講過: 站在起跑線上.......愈早將小朋友去上堂, 去上PLAY GROUP. 你問我讚唔讚成? 我諗每個家長都對自己小朋友有期望.....而我.......我只係想我既小朋友開心姐, 所以我就算要上堂, 也會安排一些趣味性強的活動結他.

自問接觸過不同的幼兒培訓課程, 今次接觸既PEOPLE IMPACT是我之前從未接觸過的. 簡單介紹一下: People Impact®為兒童智能培訓界先驅。過去People Impact一直專注於研發5個不同證書課程,當中包括資優寶寶Baby Impact®、資優領袖Leader Impact®、資優天才Brain Impact®、資優博士Think Impact®及機智小領袖e@Leader Online®網上學習平台,為亞洲0至18歲孩子提供智能提升培訓服務。課程重點改善不同軟性技巧(Soft Skills),如溝通技巧、自信心、領導能力、金錢及時間管理、數學邏輯、語言應用、創意及批判性思維等。而People Impact的培訓中心遍佈香港、澳門、中國、新加坡及韓國, 有多達100家中心及合作夥伴.

而佢地既培訓學程, 係由嬰幼兒到成人也一應俱全, 非常全面的.

而係所有學習及發展過程中, 家長同老師既關係係非常之密切既, 所以People Impact亦致力於這一領域為家長及孩子提供支援, 佢地會定期舉辦工作坊以及研討會, 希望集合關心孩子的一眾家長, 對孩子的能力、資質以及發展提供了一個觀點交匯的空間.

霖霖今年3歲9個月, 適合既課程係幼稚園程度既培訓, 而幼稚園既培訓分開了3個範疇, 包括:

IQEQ: 課程揉合性格及腦部發展培訓元素,加強孩子的自信心、溝通、情緒管理、團隊合作等重要範疇外,同時更可加強腦部發展,提升IQ,促進智能發展及學術成績,讓孩子們達致全才發展。而此課程也是香港首創及唯一IQEQ課程.



Leader Impact資優領袖: 透過自信心、EQ、溝通、求生技巧等訓練,提升孩子的領導才能,訓練成為人見人愛的出色領袖.



Brain Impact資優天才: 透過集合創意、邏輯、語言及記憶的訓練, 提升孩子IQ及解決問題的能力,成為品學兼優的資優生.



而PEOPLE IMPACT也有自家的教材提供, 所有小朋友學習可以更統一, 而家長更能充分瞭解以及在家中跟進子女的進度。

而今次霖霖上完課堂後, 我發現佢既表達能力同自信心增強了. 而且耐性方面比起之前好左. 而老師都有反映返佢之前冇耐性畫畫既, 但係我發現佢上完課堂之後, 耐性多左, 而且仲好喜歡畫畫添.




畫功唔差架!



家長想了解多的請上PEOPLE IMPACT既網站啦:

黎緊有家長座談會呀, 有興趣好快的報名啦!

課程資料及試用由PEOPLE IMPACT及Weshare提供.

沒有留言:

張貼留言