2014年1月19日 星期日

<修身纖體> 修身♥ 塑形 ♥ 全身體驗 @Hypoxi 針對性塑形減肥試做報告之二



上回講到我去了HYPOXI進行了一連串的修身療程----> 按此重溫第一次報告, 今篇就與大家詳盡的介紹HYPOXI既針對性塑形減肥既過程.


首先是磅重, 其實我做了兩次療程已經有幾明顯既效果, 當然我最大要解決既問題就係產後肌膚鬆弛和好難減低脂肪既問題. 每次我都需要完成2個部份的療程, 首先磅重完之後就被安排穿上特製既緊身衣, 而衣服內裡大約有400 個活性真空球, 分佈係腹部、臀部和大腿位置. 而要穿上呢件壓力衣,一定需要人幫手既. 當穿上及訓上床後, 好似下圖咁, 就會將喉管駁上緊身衣, 將空氣抽出黎, 之後個400個真空球就開始”工作”了. 首先係對肌膚施加高壓能夠讓毒素排走, 並改善淋巴系統和血液循環。在療程中, 肌膚被輕柔地拉緊後,再緩慢推回原位。通過這種輕柔的運動令皮膚得到鍛鍊。 如是維持呢個狀態20分鐘就可以了. 成個過程啱曬我呢的懶人, 加上可能緊身衣發揮功效? 總覺得身體既皮膚好似真係修緊左少許. 而HYPOXI®Dermology可以話將古老既治療同最先進的技術合為一體, 新舊交替. 因為壓力衣內的真空球是根據中國的拔罐原理而發明。



好快就過左20分鐘, 脫下真空身真係一身鬆曬! 之後進行第二個療程, 踏單車!

進行大約30 分鐘HYPOXI®鍛鍊! 係一種脂肪酸燃燒方法, 對問題部位同時施加三種高效療法包括高壓、低壓及溫和運動, 有效地針對大腿、臀部的脂肪代謝。而係踏單車之前, 需要穿上另一件特製的壓力裙. 而一提係, 進行HYPOXI係需要量度大腿既溫度既, 想問知不知道為何下半身特別難減? 因為腹部以上血液循環較強部份的溫度一般會較高, 而腹部以下的部位則比較低. 加上在訓練儀器上有監控溫度既設備, 可以睇到療程前後既體溫對比. 我每一次既既療程前後溫度都可以相差5-6度架! 每次見到我都好開心, 証明下身既脂肪真係燃燒緊架. 而係踏單車時, 可以一邊睇書或者聽吓歌仔既.

而單車機有2種,一種是坐立式,另一種是躺臥式。坐立式單車機Trainer S120會交替釋放高低氣壓, 配合30分鐘溫和運動, 令臀部, 腹部及大腿部份的血液循環增加, 達到針對性消脂的效果。躺臥式Trainer L250效果與S120相同, 分別只是躺臥著運動,所以更適合關節,腰背有問題或過重問題嚴重人士。




為期12堂結束已經尾聲了, 我共減了差不多2.2公斤, 你話是否減了很多? 我想信係架, 加上自己都有適當地在飲食習慣上作出配合, 而且我覺得這塑身方法很適合這寒冷的天氣, 咁凍大家都唔想出街跑步呱? 所以HYPOXI都不失我地係生完小朋友後難減重又想回復身型既修身活動.

想再了解多點嗎? 上HYPOXI的網站看看:

HYPOXI WEBSITE: http://www.hypoxi.hk/tc/

HYPOXI FB: https://www.facebook.com/HealthMateHK
https://www.facebook.com/pages/HYPOXI-Hong-Kong/192001350848077

HYPOXI®-Studio 尖沙咀

九龍尖沙咀加拿芬道 20 號加拿芬廣場 7 705

+852 2722 1612

enquiries@hypoxistudio-tst.com.hk

營業時間:
星期一至五: 上午十時半至下午九時
星期六、日及公眾假期: 上午十時半至下午七時半 (敬請預約)

HYPOXI®-Studio 中環

香港中環昭隆街 9 號歐銀中心8

+852 2537 6637

info@hypoxi.com.hk

營業時間:
星期一至五:上午九時至下午九時
星期六 :上午十時至下午四時 (敬請預約)

是次活動由she.com提供.

沒有留言:

張貼留言