2014年1月19日 星期日

<修身纖體> 修身♥ 塑形 ♥ 全身體驗 @Hypoxi 針對性塑形減肥試做報告之一

減肥修身有很多種方法, 不過我相信最有用的必定是做運動. 不過我地工作時間長, 又未必可以經常能抽時間去, 所以我也比較傾向可以一的可以幫助我可以針對性地塑形減肥的修身方法.

不要睇少冬天, 真的令人減肥的意欲大大減低. 不過我明白減肥修身是不能懶惰的, 一定要持之以恆. 所以我在11月份開始了一個為期12堂的一個修身塑形減肥課堂.

今次我試的是名為HYPOXI®, HYPOXI®全世界備受推崇,以科學原理基礎的針對性消除脂肪和橙皮組織的系統之一。HYPOXI®是由奧地利運動科學家Dr. Norbert Egger在1998年創立,於全球40多個國家有超過2000家運動室。HYPOXI® 能夠自然地針對腰部、腹部、臀部和大腿等頑固的脂肪積聚位置,通過溫和的運動達成效果; 而經科學實驗證明,其減少各項圍數的功效比常規運動高 3 倍,能夠在更短的時間內實現更顯著的效果。

HYPOXI®-Dermology 是一套四合一的療法,療程20分鐘。它能夠緊緻肌膚及重生結締組織、減淡橙皮紋.刺激淋巴系統從而排走毒素、並減少水腫,是打造柔滑美肌的理想方法.

如果咁短時間見效當然有其個人之處, HYPOXI®為了實現針對性的減肥效果,採用左真空與壓縮療法,能夠在通過 HYPOXI® 機器進行適量運動時,有效地加快腰部、腹部、臀部和大腿位置的血液循環。

而我第一次來到中心, 當然要了解一下佢既"神秘"面紗先. 其實我之前並未接觸過HYPOXI既. 


進行HYPOXI之前, 要準備既衣服只係需要CAUSAL既運動褲、T 恤同襪就可以了.

第一次進行HYPOXI之前, 就進行左一個非常詳盡, 大約20 分鐘既身體分析和量度.

而需要留意既係飲食習慣既配合, 療程開始前大約 2-4 個小時,可以食少少含有碳水化合物的食物(最好係食全麥食品), 當然不能吃太飽, 更加不能夠空肚鍛鍊.

而係鍛鍊之後, 2小時內只可以飲水或茶等零卡路里飲品,之後最好唔好食碳水化合物、糖分或酒精既食物。

所以要修身與塑形, 並無不當, 一定要內外配合架. 而我希望今次有好成績啦!



我其實係屬於易肥易瘦既人, 不過我認我生完霖霖後身陳代謝比以前慢左好多, 所以如果要減肥修身我相信一定要持續性和恆心, 加埋控制飲食才行.

而大家想不想知道我經過左6堂後有咩成績呢? 而圖中既邊部儀器幫到我修身呢? 下篇BLOG文就會同大家分享我既過程同成績啦!

HYPOXI FB: https://www.facebook.com/pages/HYPOXI-Hong-Kong/192001350848077

HYPOXI WEBSITE: http://www.hypoxi.hk/tc/

試用療程由she.com提供.

沒有留言:

張貼留言