2019年11月26日 星期二

福崗自由行之回顧 2019年8月~

相信很多香港人同我一樣, 一定非常喜愛去旅行! 未生小朋友之前都只會著重去”行街SHOPPING”的景點, 但隨住小朋友出世, 到現在升上了小學了, 現在去旅行時就必須要以小朋友的喜好為首要!


我每年都總會有一次親子旅行的; 地點大都選擇日本, 因為這國家的食物美味, 比較多合適俾小朋友玩樂的遊樂景點, 當然喜愛動漫的爸爸與喜愛彩妝物品的我也是非常合適!


早前我就在8月份時去了一次福崗自由行喔 ! 而福崗真是非常好玩! 由於我個小朋友非常喜愛搭列車, 加上福崗與九州又係鐵道之旅, 所以8月份既8日7夜九州之旅真係過得非常開心同充實喔~

 


不過成個鐵路之旅我有以下既重點要同大家分享:


1) 一定要預先計劃好鐵路既行程, 盡量每一日去一個景點, 不建議跑景點因為鐵路的行程時間比較難預料, 我就是尾2那天去由布院回程的火車沒有了 (因為天氣大差, 不能乘搭!) 所以回程時用多了3小時才回到福崗!


2) 由於大部份的地點都是要乘搭鐵路, 所以我們需要很早離開酒店食完早餐才搭鐵路, 所以預早劃好座位位置, 就不需要擔心沒有鐵路乘搭了呢~


小心留意月台, 因為日本的鐵路路線真的非常多及不同, 所以要小心留神呢~


我已經在計劃下一年的親子旅行了呢~ 你地好好計劃了嗎?





沒有留言:

張貼留言