2019年10月11日 星期五

媽媽要好好補一補身之恩物: 少爺滴雞精

做左媽媽不知不覺已經九年光景了, 成日都講媽媽係一個身兼多職既人黎既, 試問一個咁忙碌既狀況下, 必定要好好愛護身體架~ 但係我地咁忙, 簡直每日都要同時間競賽, 又點保持健康既狀態呢? 

其實我既補身恩物真係好簡單, 就係飲用滴雞精啦~ 回想起多年前當我生完BB既坐月日子, 陪月姨姨都有整雞精俾我飲, 不過, 製作過程非常之繁複, 而且買一隻雞返黎整雞精既成本到整一碗精華出來既時間係非常之耐… 所以我都唔係成日有得飲~~~ 


不過去到今時今日, 飲滴雞精真係方便好多好多了, 市場上亦有不同既可以選擇飲用~ 而近來我就試左一個全新既美顏養生品牌 — 「少爺滴雞精」 


呢款滴雞精既特別之處係: 

  • 由註冊藥劑師監製,嚴選台灣100日的少爺土雞 
  • 未被絕育的年經雄性土雞,蘊含豐富氨基酸、膠原蛋白、蛋白質,而且不含雌激素,確保不打生長激素及抗生素,補而不燥
  •  雞隻以益生菌餵飼,強化雞隻腸道及免疫力 
  • 每隻土雞只製作2-3包滴雞精,全面過濾油脂雜質,保證零脂肪、零膽固醇 
  • 採用零蒸氣回流技術,整個製作過程絕不添加一滴水或藥材,口味濃郁甘香,無雞腥味 
  • 無添加色素、香精及防腐劑 
  • 女士補身恩物:適合備孕女士、孕婦、坐月媽媽、月經不調、手腳冰冷女士調養身體
  • 小朋友、上班一族、長者飲用後,提神醒腦、精力充沛和增強免疫力 
而我係早上空肚就飲用常溫版既「少爺滴雞精」- 只需整包原封置放於100°C沸水中浸泡約3分鐘,或將滴雞精倒入器皿內,並放微波爐加熱約1分鐘就可以飲用~ 非常方便~



飲用了滴雞精後最大分別就係精神好左, 如果當日要早起同有不同既工作需要好集中精神既, 飲左滴雞精既狀況都會好好架~




想購買飲用仲非常之方便, 因為「少爺滴雞精」已經進駐左健康生活平台3ChemBio (www.threechembio.com) 想入手就可以隨時網上訂購啦~

沒有留言:

張貼留言