2019年1月14日 星期一

可以『還您十年青春』既 S.D. 的皇牌組合用後感分享

2018年剛過去了, 我既展望希望黎緊同大家分享多的好物啦!  因為我真係接觸了不少, 都想介紹俾大家多的既~  問吓大家先, 相信冇人唔想『還您十年青春』啦~  回想返十年前, 我既皮膚同身體狀態係好好既, 因為, 我都仲未生小朋友, 但係時間已經唔等人啦..... 所以要用上好既產品去改善皮膚狀態啦~ 而係近來, 我就用上左 S.D. 既皇牌組合.  S.D.係咩產品先?

其實早係8月份時, 我已經接觸過S.Dermedique呢個品牌.  S.Dermedique係香港既護膚品牌: 而產品結合珍貴中藥、生物活性肽、有機成份和尖端滲透技術,高效、低敏、天然,同時達到最高安全標準的高端美容產品,而所有產品均不含任何化學防腐劑。所以我用呢套產品都非常之放心同有信心呢!

而呢個 S.D. 既皇牌組合包括有:

No. 10 肌零霜 (下圖左邊)
。結合宮庭古方、有機中草和醫療級滲透技術
。激發嫩膚重生
。連續使用,平均減淡皺紋近8成
。40多種天然成份,加上膠原肽和抗皺肽


草本中藥科研激活配方,經臨床研究證實,連續使用28天,初現皺紋和幼紋平均減淡皺紋近8成,同時修復暗啞鬆弛、色斑等問題,擊退細紋,回復年輕肌齡。


No. 13 肌零精華油
。茶籽油、天竺葵油等多種天然精華
。含豐富醫療級維生素E
。小分子、高純度、高滲透
。高效修復受損肌膚,補水淡斑


其實係呢的咁乾燥既日子裡面, 我真係覺得為皮膚搽上精華油係非常之合適既.  其實我很早已經係我既護膚程序加入了精華油FACE OIL程序了.  尤其是含有了維生素E既精華油~ 因為對皮膚真係好好架~加上如果想上妝貼服的, 就係上粉底時, 加上少少精華油再輕拍粉底上面, 係呢的乾燥既日子, 都唔怕脫妝啦~!  而且呢個方法係好適合好乾皮膚既女士架! 


而單獨搽完精華油之後, 輕按及按摩皮膚大約1分鐘, 咁樣會吸收得更好架~


之後就一定要為皮膚搽上No. 10 肌零霜 , 
無論係咩天氣都好, 都一定要搽上面霜, 呢個係一個基本保護黎架, 因為空氣中既紫外線係好傷皮膚架, 所以一定一定要搽... 而呢支肌零霜仲可以平均減淡皺紋近8成, 一支可以做到保護同減淡皺紋, 真係各位女仕既MUST BUY CREAM啦~而且佢仲有少少既顏色可以做保護添~



如果想了解多的, 可以去呢度睇睇架: https://www.facebook.com/sdermedique/

沒有留言:

張貼留言