2019年1月14日 星期一

媽媽補身好物 - 【晨露滴雞精】

成日都講媽媽係24小時NON STOP架~! 呢個事實真係好有共鳴! 在我來說, 平日我要返工, 假期又要返工, 仲要對住我個唔會停既”老闆” 所以, 位位媽媽都好忙碌架!


但係忙還忙, 身體一定要好好保養! 尤其依家仲係流感既高峰期, 真係好好保護身體, 但係我地咁忙, 又冇時間去自己整野食…所以, 我就養成左我既補身好物 – 滴雞精啦!



回想返有滴雞精時, 我都已經聽過唔少朋友話好好, 尤其係對生完小朋友既媽咪. 而我坐月個時, 陪月都有整俾我飲, 但係好似過程好複雜咁, 所以都唔係成日整, 始終唔太方便嘛~ 而我都生完8年多啦, 但係我都覺得補身係幾時都需要既. 所以都有飲滴雞精有成2年多既時間啦!


近來試左【晨露滴雞精】我幾時都好留意食物既來源地, 你知啦, 食落肚一定要好小心, 而原來佢地既最重要來源: 雞隻都係來自佢地既自家農場100% 台灣土雞既, 並不是使用老母雞、加上有曬履歷可以追溯來源, 所以放心飲用, 而我都有俾我小朋友飲用添架! 我每次都係早上飲用, 將滴雞精連同水一起加熱, 幾分鐘就可以飲到滴雞精啦! 而呢個飲用習慣我已經有成2年多了, 發現身體底子真係好左好多, 仲要係少左睇醫生, 仲有充足既精神好好照顧家庭同小朋友! 

 
所以各位忙碌媽咪要打好個身體底子, 飲用滴雞精莫遲疑! 


沒有留言:

張貼留言