2016年1月1日 星期五

[搶先試用] ESTÉE LAUDER全新Advanced Night Repair Concentrated Recovery PowerFoil Mask

Happy New Year!  祝各位新年快樂!  2016年已經到來啦!  大家有咩計劃先?  而我~ HOHO! 我依家啱啱執完行李啦!  因為聽日我就會出發去東京啦, 依家心情係非常之咁興奮, 因為呢幾日東京已經開始減價, 我都已經帶夠足夠既彈藥去日本掃貨啦~

日本既天氣必定係乾燥啦, 所以我必定會帶夠保濕既產品去保護我既皮膚啦...... 咦, 唔係喎, 呢幾日香港既天氣都好乾燥吓, 襯住依家有時間, 拿拿聲敷返個MASK保濕先~

唔.....敷咩MASK先?  梗係敷佢啦, 呢個必定係2016年受盡注目既產品: 
ESTÉE LAUDER全新Advanced Night Repair Concentrated Recovery PowerFoil Mask
$680 /4片,  $1190 / 8片
(推出日期: 2016年1月1日)

呢個面膜最令人注目既地方, 必定係佢既創新雙層面膜設計 - 呢款美肌恩物係ESTÉE LAUDER首款具備創新PowerFoil 技術的紙面膜,獨有「雙層」(dual-matrix)系統,為肌膚創造完美的保護屏障,實屬真正美容大革命。而面膜內層釋放高濃度修護成分,與此同時外層形成保護膜,提升滲透速度──快過傳統棉質紙面膜 25倍,讓這高濃度復原面膜內含的強效活化物,迅速深入肌膚表面之內。


Advanced Night Repair Concentrated Recovery PowerFoil Mask透過突破性「雙層」(dual-matrix)銀箔面膜設計,令飽受現代生活侵害既「疲膚」復原,重拾亮麗本質。創先河的雙層面膜,內層滿載Advanced Night Repair升級再生基因修護露科技,將修護及抗污染技術迅速注入肌膚表層深處;外層則利用全新PowerFoil技術,以25倍極速驅動特效配方滲透肌膚,立即煥發素肌光采,倍顯健康年輕。而每周既強效面膜護理後,肌膚更沉浸於雙倍分量既天然鎖水要素 - 高濃度透明質酸(Hyaluronic Acid),源源補水!  使用方法非常之簡單同方便, 只需10分鐘,嫩肌仲可以美足一星期架!



10分鐘話咁快就過啦, 而係呢10分鐘我既皮膚就吸收到面膜內層既既Advanced Night Repair 升級再生基因修護露既科技; 而仲有我覺得最吸引就係佢既突破性 PowerFoil技術亦可創造單向「虛擬力量」(virtual force),為肌膚鎖住水分,帶來持久長效既保濕功能。

敷左10分鐘之後, 皮膚已經FEEL到有少許緊緻啦~! 



想要試吓呢個2016年必定會引起美容革命既面膜嗎?
  
ESTÉE LAUDER: http://www.esteelauder.com.hk/

沒有留言:

張貼留言