2015年10月4日 星期日

<好物分享之一 @Sharon's Workshop> Q彈保濕兼備的Kyo-Urara CORON Facial Soap Ball彈性潔面皂球~!

對不起, 看到自己有一個多用沒有打文....對不起, 時間不夠真不是一個籍口, 但今個9月份由於要忙霖霖出年的小一入學, 所以時間真的很不夠用....不過, 忙碌的9月終於過去了, 是時侯要做我喜愛做的事了~ 打BLOG文介紹好物~ 今次要介紹的好物, 相信每位美女每天也一定要使用的了, 知道是什麼嗎? 我開估啦, 就是潔面產品啦!

我知大家一定會問: 潔面產品又有何特別? 我介紹得既好物又點會普通先? 不如大家看看外型先~ 實不相暪, 我第一眼看到包裝時, 真係以為佢係日本甜品來的~



呢款仲係近來由2005年度香港小姐亞軍 - 陸詩韻 創辦, 店舖名稱以其英文名稱 Sharon 而命名既SHARON WORKSHOP引入既潔面產品來的!

Kyo-Urara CORON Facial Soap Ball 彈性潔面皂球 (100g) - HK$158.00, 共有3款不同功用, 包括有: 


產品詳情: 按這~

而佢既特別在於CORON 彈性潔面皂球是非一般的潔面皂, 要在普通肥皂含有大量的保濕美容成分,市面上的確很少有這產品.  而包皂中的精華和東南亞的印度豆被認為是很好的美容和保濕成份架!

而我今次試既係金箔 Golden leaf, 眾所周知金箔有排毒及抗衰老既功效, 所以仲係好保濕添! 


而佢既使用方法係有少少特別既, 所以呢度我會詳細咁講講既:



1)用牙籤輕輕刺破包著的橡膠。 




2)跟使用普通肥皂同樣的方式使用

  
3)使用附帶的塑料小盒作為一個肥皂盒,把小孔的一面朝下,方便多餘的水流出。


4)  每日使用, 千奇唔好偷懶架!


我覺得個彈性潔面皂球既微細泡沫真係好SOFT,  其實近來我既皮膚狀態真係好緊張同好乾, 敷MASK既時間都冇, 而尤其我都係需要每天都化妝, 所以落妝同潔面係非常重要既, 而呢個外型咁得意咁Q彈既潔面皂球真係冇令我失望架! 我都試過洗面之後30分鐘後都冇搽任何產品黎試吓佢係咪真係咁補濕先, 而結果係好OK架!

佢真係唔多泡沬架, 但係唔代表佢唔補濕架! 



講個秘密大家知呀, 我真係有次試過因為個潔面皂球太有彈性同太柔軟, 差的係我手上滑出黎添!!^^ 洗完面後真係唔乾, 睇睇我既皮膚啦喂~^^




最後提提大家, 潔面皂球係每次使用後, 放返係塑料盒度安放就可以啦! 

售賣地點:
Sharon's Workshop: http://www.sharonsworkshop.com/index.php/
FB FANS PAGE: https://www.facebook.com/sharonsworkshop

產品試用由Sharon's Workshop提供.

沒有留言:

張貼留言