2015年10月25日 星期日

<活動分享> 玩鬼屋也不忘用 ASUS Zenfone selfie - 海洋公園哈囉喂全日祭十五周年【甜心蘿莉大宅】搵靚鬼一起合照~

大家見到呢個TOPIC.......其實都應該見到我今次既主題係關於自拍selfie既......試問香港地有咩人唔會自拍? 見到明星? sure要同佢自拍.......去飲宴, 同新人要自拍啦! 去食飯食甜品! 又要同friend又要同個甜品自拍完再post上facebook同IG.....依家的電話個自拍FUNCTION真係要好正先得架!

其實大家對電話既係咩要求? 要平? 要像素高? 前置鏡頭要靚? 美顏? 我其實對電話既要求, 真係好著重自拍既功能架~! 去EVENT既時候實會同產品影相再POST上網架....... 所以我係選擇既時候好認真架!

話說早前同朋友認真咁做左一個RESEARCH, 睇吓邊款手機既selfie function係最好既, 而且價位仲要性價親民.......有冇架? 朋友問? sure有啦!

而又話說下星期就係HALLOWEEN啦~! 海洋公園哈囉喂全日祭十五周年既其中之一間鬼屋呢~有班甜心少女手持電話與遊人拍『selfie』......咦咩電話先? 好吸引呀! 而呢部電話就係我一早睇中既ASUS ZENFONE電話黎........嘩! 唔好講笑! 點都要入一入黎試返轉先!

而我地選擇了一個好特別既日子......重陽節既下晝入黎玩, 好彩天氣唔熱仲有涼風添~!


講返呢間鬼屋先.....佢係一間特別既鬼屋黎....... 【甜心蘿莉大宅】是一間日夜變身鬼屋,設計及裝飾細緻華麗。【甜心蘿莉大宅】亦設計成拍照必到的鬼屋,日間有多位青春可人的甜心少女手持電話,遊走於華麗大宅內的精美大廳、綠油油的溫室花園、掛滿各式蘿莉服飾的大型服裝間及公主式設計的可愛睡房,與遊人拍『selfie』! 到了晚上,豪華大宅變身為【血咒哥特古宅】,遊人穿梭於鬼影幢幢的大舞廳和房間,揭開古老大宅的血腥秘密,大宅內的甜心少女亦展露邪惡一面,不斷捉活人飲鮮血以保持青春容貌。

好! 日間既 【甜心蘿莉大宅】係唔驚既, 所以我地同埋小男神入去, 話曬佢都對SELFIE有一定心得架!

攞左ASUS 既ZENFONE, 首先試吓FUNCTION先.....係日光下SELFIE!


幾好幾好~! 

ZENFONE 既前鏡頭除左 1300 萬畫素超清晰畫質,仲搭配 f/2.2 光圈,5 層高透光鏡片!  我暇LIKE 佢既背光 (Super HDR) 模式 4 倍亮度同對比度,艷陽逆光下影像仲好清晰架!

LET START! 入鬼屋.....呀......唔驚既靚鬼先啱!  

第一位遇到既美少女....係佢!


霖霖點解你個表情咁搞笑架? 雖則你個樣好唔驚,,,,,,



HEY! BABE!~ 投入少少啦! 


可見係咁暗黑既環境, 都唔使需閃光燈! 因為佢既4 倍感光度同降噪能力,仲有提升暗部細節,就算係昏暗場景都依舊讓人驚艷架 (I MEAN個少女........)。


咦.......潘生好似同人好熟咁樣........ 仲企得咁埋......OH! 忘記左你地要SELFIE添~!


其實佢地既衫真係好靚好GRAND, 你睇吓呢件衫先!


呢張我係開左雙色溫 Real Tone 既閃光燈,影出黎好自然同呈現到件衫既質感!


有人開始漸入佳境啦!  係啦! 投入的SELFIE先係架!  個樣再驚的啦!HAHA


其實呢部Zenfone 共有3個色, 我最喜愛就係好似呢位少女既清新藍啦, 其餘仲有純真白同 甜美粉既!




而佢創新的像素合併技術可將感光度提升至 4 倍!前置相機也支援低光源模式,不需用閃光燈都可以係暗處拍出清楚既selfie自拍照架!


而潘生最like既係佢地既後置的音量控制鍵同快門鍵設於食指既位置,可以好方便咁用手掌控自拍、調整音量同回復前步驟等操作!


佢既好處好似講極都講唔完咁既.......唔好理啦, 正機在手, 同潘生selfie多幾張先, 無幾可架嘛!



小男神仲要求同我selfie! 


其實我仲有個好concern既問題就係呢部機睇片如何? 仲有的電耐唔耐玩? 領先業界使用八核心 64 位元處理器! 高超既效能與卓越的電源效率讓用家可以極速拍攝清晰既照片,以最少的電力錄製同編輯 Full HD (1080p) 既影片,以及利用整合的 4G/LTE 以 150Mbps 的速度快速分享! 

經過今次咁特別既試機經驗我有理由相信呢部ZENFONE係好野黎~! 唔信? 連聖羅蘭都大讚架!



另外唔好話唔同大家講呀! 依家係「甜心蘿莉大宅」進行緊Selfie 全民自拍神器 ZenFone Selfie 天天送既活動架! ASUS ZenFone 特別與海洋公園哈囉喂合作,呈獻「甜心蘿莉大宅」,由嬌俏可人的 Lolita 手持全民自拍神器 ZenFone Selfie 與遊人大玩合照,「甜心蘿莉大宅」於海洋公園哈囉喂全日祭指定日子的下午 1:00-5:30 開放,遊客到訪「甜心蘿莉大宅」,即可與一班甜心少女以 ZenFone Selfie 自拍,相片將自動參賽並每日上載到 ASUS Mobile HK 專頁,大會將會每天選出最攪怪 Selfie 一張,並送出全民自拍神器 ZenFone Selfie 一部架! 


更多關於 ASUS MOBILE 既資料: 

https://www.facebook.com/asusmobile.hk

 


資料及活動邀請由ASUS 提供.


沒有留言:

張貼留言