2015年9月7日 星期一

<產品分享報告> SK-II R.N.A. Power 系列產品試用報告!

早前出席了SK-II全新產品 R.N.A Power的活動, 已經親身感受了R.N.A系列的產品, 回顧分享:
http://princessannielanma.blogspot.hk/2015/08/sk-ii-rna-powerhtml

又係時候與大家分享一下我用左3星期的心得了, 其實護膚習慣一定要持之以恆, 一定要養成習慣才能! 而我用這對R.N.A. 孖寶真係好有恆心的!


R.N.A.彈性再生精華 (R.N.A. Power Radical New Age Essence)
產品特點: 濃縮精華質地的R.N.A.彈性再生精華, 能立即提升肌膚回彈力與光澤,毛孔問題明顯改善 - 30ml/HK$770/50ml/HK$1110/75ml/HK$1,540


而研究證實它在使用後能: 
- 橫向細緻,1夜淡化毛孔
- 深度滲透,10天充滿彈性
- 極昇彈力,28天飽滿彈滑


毛孔問題不嬲我都係非常關註既, 尤其我係每日化妝既人, 化妝係會較傷皮膚既, 而且落妝清潔同護膚真不能偷懶; 而我現在的年紀, 皮膚彈性已經同做女既時間比較之下, 唉.....令人有的傷心....所以真係要用產品幫忙一下, KEEP返的彈性才能!  


講返俾大家知道我既使用心得先, 首先必定係清潔皮膚, 搽埋神仙水; 呢個步驟不要忘記呀, 因為係非常之咁重要架~ 用左神仙水之後, 之後搽既護膚品係更吸收架!  

之後必定搽上R.N.A.彈性再生精華啦! 我會配合埋拉提動作, 令精華更更更吸收!^^


我發現真係用完左之後, 幼紋同毛孔真係減淡化了不少, 甚至連令我很頭痛既問題, 皮膚的彈性問題它也幫助了我, 而我用既時間會拉提動作外, 仲會用埋瘦面工具, 互相配合, 仲會V FACE埋添!^^ 而佢好易吸收既質地仲幾啱夏天既潮濕天氣添!


另外SK-II R.N.A.立體緊緻精華霜 (50g/HK$780/80g/HK$1140/100g/HK$1280), 近來已經成為我既護膚品MUST HAVE ITEM啦! 產品蘊含革命性Radical New Age複方及PITERA™, 能夠鞏固自身膠原蛋白結構, 仲可以10天緊緻輪廓添! 肌膚變得更緊實、更飽滿,臉部線條重現年輕立體感! 呢個精華霜呢, 佢既質地真係好易吸收! 需則依家既天氣已經進入初秋, 乾燥既感覺已經不斷湧出黎.....真係好乾燥......所以點可以唔為皮膚保護先得架姐!!! 


而叫得做緊緻, 真係有效果囉! 我用左3日, 已經FEEL到皮膚收緊左, 我覺得除左因為配合埋拉提動作外, 佢既減淡皺紋功力真係好正! 真係要努力努力用呀! 






而定期去做MAGIC RING都係必須既, 用好產品後, 要定期去做測試架:
http://www.sk-ii.com.hk/tc/magic-ring.aspx

另外產品詳情: http://www.sk-ii.com.hk/tc/whats-new/in-the-spotlight/Anti-Aging-RNA-Power.aspx


多謝SK-II提供產品試用及資料提供. 

沒有留言:

張貼留言