2015年7月5日 星期日

<家品用品> 德國家電品牌 BOSCH 全新靜音吸塵機發佈活動介紹

家有小孩, 一定會非常注重家居清潔; 最記得霖霖初初出生時, 可能太小太敏感, 所以常常打噴嚏對及對塵瞞非常敏感, 所以都買左很多清潔產品幫手!  而每星期的大清潔一定不少得既!

但對我來說, 我對吸塵機的觀感只有一個字: 嘈! 不怕同大家說, 我生完霖霖第一年, 家中是沒有人使用過吸塵機吸塵的, 而知道恐怕聲音太大會影響霖霖架!  而好彩當時有位非常幫手的鐘點姨姨幫手~ 佢真係好好, 日日都打掃得好乾淨; 但係佢之後身體不適不再幫我之後, 加上霖霖開始長大,. 自己會行來行去, 所以都需要用返吸塵機啦去定期清潔家居啦~

而家中既吸塵機既聲浪都好大吓~ 而剛巧早前出席左BOSCH既全新靜音吸塵機的發佈活動, 才發現原來真係有唔"嘈"既吸塵機架~


不過在選擇吸塵機之前, 想同大家講吓點樣知道吸塵機既真正性能表現先.....原來歐洲係2014年9月份推行強制性既能源效益標籤, 當中係根據五個評級標準既, 包括: 能源效益, 全年耗能, 操作音量, 硬地板同地氈清潔表現, 塵埃再排放量等! 而BOSCH就率先引入歐盟能源效益標籤係吸塵機系列中既!


舊有思想實覺得吸塵機功率愈大, 吸力表現愈好?  而BOSCH正式打破了這原則!  新推出既GL-80 靜音吸塵機操作時只有59分貝! 而我地係會議開會既時候既分貝有成83-85分貝....姐係我地開會講野仲嘈過呢部靜音吸塵機? 唔係呱?  呢個係BOSCH開發既Silence Sound TM 靜音系統, 全賴新靜音摩打, 減嗓設計既刷頭, 喉管同管道連接組成既Silence Sound TM 靜音系統, 係吸塵既時候將操作音量低至59分貝~



我全晚既視線都冇離開過佢囉! 
最寧靜既吸塵機: GL80 (HKD 3,988.00)


Silence Sound TM 靜音系統操作音閏低至59分貝



歐盟能源效益級別達A級

h

另外仲有QuattroPower氣流推動技術, 新設計HiSpin高效摩打, 新改良既氣流密封系統, 同高效能既靜音刷頭同隔塵裝置, 為提升效能而設計架!


想知佢有幾靜呢? 睇片就知啦!


BOSCH還有不同型號既吸塵機以供選擇架~

亦有無塵袋既吸塵機架! 


希望我既介紹幫到各位啦!

了解更多: www.bosch-home.com.hk

產品熱線: 2626 9655

謝謝BOSCH既活動邀請!

沒有留言:

張貼留言