2015年1月12日 星期一

<美髮分享> 養髮 ♥ 護髮 – 位元堂護髮產品試用報告

固本培元, 呢個不嬲都係中醫既理念; 我自己就非常受落添~ 而我仲因為咁樣都喜歡, 特別係有
的加入左中藥成份既產品, 而近來天氣咁乾燥, 令我既頭皮非常之咁乾之外, 仲有令我煩擾既脫髮問題又出現返, 而剛巧想找產品時, 就收到 位元堂<中藥健髮洗護系列>, 呢個系列以「百年品牌‧中藥權威」的地位,揉合專業的中醫角度,研發出中藥健髮洗護系列,透過日常洗髮護理,讓秀髮喝一口百年漢方精華.

而呢個 <中藥健髮洗護系列>包括:

1) 防掉髮洗髮露及2) 防掉髮護髮素



呢個系列主打防掉髮, 但係要防掉髮, 好像中醫角度, 要防止問題發生, 首要要固本, 就要個底子好, 就是要修護和修補髮絲, 令毛囊及髮根健康生長, 但白講雖然我是短髮人, 但係有長髮朋友告知我在梳頭時成日都有掉髮問題, 但這洗髮露就能為因斷裂所造成的掉髮問題加以改善. 產品仲係採用銀杏、製何首烏、生薑、墨旱蓮等健髮藥材, 令我既頭髮打好底, 就唔怕會甩髮啦~ 而我就最怕的洗髮露用完後令我個頭好立架, 加上我又有頭油既問題, 試過有產品加重我既問題, 令我個頭好以洗左等如冇洗一樣~ 而我又喜歡成日為頸髮轉style, 有時染又時電, 好似近來我又電髮了....而用佢可以令我既頭髮有保護同修護, 我仲唔需要特登轉洗髮水呢! 所以呢款產品幾幫到手架!


洗完頭就必定要用護髮素架啦~護髮素同系列的防掉髮護髮素 ; 銀杏葉、製何首烏、生薑、墨旱蓮等護髮健髮中草藥精製而成 , 記得懷孕時老人家說何首烏可令頭髮保持烏黑亮麗, 修補髮絲之外, 仲可以刺激毛囊生長頭髮. 而我個人對中醫既本草同中藥既效果同成效比較接受的, 所以用中藥黎養生, 仲可以養髮添!  





假以時日用, 仲唔頭髮令令? 我每日都有洗頭既習慣, 所以我會在使用濕髮後,加入適量的防掉髮護髮素輕揉,待1-2分鐘後,再以清水洗淨就可以了.


洗髮護髮後, 係呢的天氣, 唔係話皮膚啦, 頭髮都需要特別護理啦, 可以用埋呢2款本草修護精華 38ml (零售價: $55, 推廣價: $49), 分別有輕柔保濕系列(玫瑰味)同滋養亮澤系列(甘菊味)。首先介紹我最喜愛既 玫瑰味 – 輕柔保濕系列, 不同成份針對頭髮不同的問題:



製何首烏(烏黑亮澤)

金鏤梅 (保護髮色)

甜葉菊 (深層滋潤)

玫瑰(預防髮絲開叉)


使用方法很簡單, 只要在洗髮護髮後, 均勻塗抺於髮尾或受損髮絲上就可以了. 另外也可以乾髮時作出造型前使用, 只需按出適量修護精華,直接塗抺於乾旱的髮尾上便可以為頭髮打底了.


另外還有滋養亮澤系列(甘菊味), 成份針對頭髮不同的問題: 



人參 (深層滋潤和修補受損髮絲) 

墨旱蓮 (促進髮絲吸收營養)

鼠尾草 (迅速滲透營養到髮絲)

甘菊 (滋潤乾旱髮絲)


而中藥健髮洗護系列正在做特價呢:

2014年1月推廣價:

中藥防掉髮洗髮露 750ml $58

中藥防掉髮洗髮露 400ml $42

中藥防掉髮護髮素 400ml $42

本草修護精華鎖售點: 位元堂門市

洗髮露鎖售點: 位元堂門市、萬寧、屈臣氏、百佳、惠康 及 各大藥房有售

- 推廣期有限。

- 貨品數量有限,部份貨品只限指定店舖提供,售完即止。

- 因應個別門市進行特別推廣,部份產品的價格於不同門市有所不同。

- 查詢: (852) 2727 8911 www.waiyuentong.com

產品試用由位元堂提供.

沒有留言:

張貼留言