2021年2月23日 星期二

率先與大家參觀九龍市區半山新地標 - 安峯

未有疫情之前,放假成日都會諗好多活動去玩~但係依家由於疫情關係,我依家諗活動都唔想會去太多人既地方,所以我近來既活動就會去參觀唔同既樓盤啦!同埋霖霖依家咁大個,我都希望將來佢有佢既私人空間嘛~所以近來去左參觀左華懋集團既最新盤:#安峯 Mount Anderson。

其實想擁有自己既安樂窩每人都有唔同需要,我當然有,首要一定要有完善既交通配套,仲要睇睇佢既教育配套同埋地點是否方便啦~ 而由於我都住係九龍區多年,所以我都偏向留意九龍東區或者觀塘區。



講返我早前去睇既新盤 #安峯 係安達臣全新發展區,更為政府近年銳意打造全新規劃、規模龐大既全新多元化社區。最令我留意佢就係適合任何年齡層,健康,智能技術設計同美觀既佈局。我咪話我好留意同需要好好既生活配套?佢係整區自成一隅同擁有完善之生活購物配套架,包括:




1. 約逾31萬呎商業/零售樓面

2. 例: 超市、便利店、餐廳、岩洞酒窖、咖啡店、精品店

同有文娛康樂配套,大人同小朋友都唔怕悶啦~

1. 擬建休憩用地達21.5公頃,比維多利亞公園更大

2. 政府聯用綜合大樓,當中包括體育館、公共圖書館、社區會堂及社會福利設施

3. 計劃中亦包括位於海拔310米以上的觀景台,銳意發展成香港其中一個地標


而交通都會好方便,因為港鐵東九龍線現正規劃諮詢,而中九龍幹線通車後,來往西九龍與九龍東的車程將大大削減為約5分鐘!所以呢個地點整體發展一定好好~同我以往留意過同參觀過既地點真係有好大分別,長遠發展真係非常有優勢!




而我同霖霖睇單位時見到佢有採取Smart Home 無線智能家居方案,返到屋企個時仲會見到智能機械人禮賓司,打造成為一個智能家居!



健康每個人都會非常注重,尤其我屋企有老友記同小朋友,所以呢個新世代尚綠宜居新城市仲要同時擁有市區繁榮既新盤安峯同佢名字一樣,令人好安心。

佢必定好適合任何年齡層,健康,智能技術設計和美觀的佈局~ 將來亦擁有連綿山巒之美景,一定會俾重重既休閒同綠色植物包圍呀!

而當整區5-8年完全成熟後,預計升值潛力更將無可限量!而另外,再加上政府積極推動「起動九龍東」計劃:

  • 包括觀塘、九龍灣及啟德發展區等,勢將蛻變成香港新商業核心CBD2
  • 規模足以媲美中區核心商業區
  • 鄰近規劃中的油塘灣綜合發展區,規模龐大
  • 沿岸將興建多幢商業大廈及酒店,根據建議將可能設置海濱長廊及建遊艇中心等康樂設施
  • 項目將坐擁九龍東發展之利,勢成九龍市區半山新地標


佢仲好叻叻有得獎架!

  • 按《WELL 建築標準™》設計及榮獲BEAM PLUS金級暫定認證
  • 入選2020年度可持續建築環境全球會議(WSBE)香港報告項目,健康設計獲得肯定

想了解 安峯更多,了解佢點樣可以成為九龍市區半山新地標?

睇睇呢個官網網址啦:https://mountanderson.com.hk/tc/



沒有留言:

張貼留言