2017年8月13日 星期日

又到中秋~ 又到中秋~ 食月餅要健康又好味首選 O’Tim X LE FOURNIL法式羅漢果月餅

我地食野所追求既唔止美味咁簡單!  我地依家希望食的安全, 食的健康既!  尤其我為霖霖同我既家人所選擇既希望係健康既!

一年容易又中秋!  我每年既中秋節都會為屋企人同朋友選購月餅俾佢地, 但係依家我所選擇既一定要以健康, 低糖為首選!  最好就係唔好有防腐劑添!  點解?  因為咁樣就會唔易食濟嘛!

我咁講一定好野介紹俾大家既!  其實係因為我早幾個早期問起我朋友仔黎緊會買咩月餅食, 因為佢好著重健康既人, 佢介紹得一定冇介紹錯既!  原來佢同我講依家有隻甘露羅漢果糖, 食左佢係唔會影響血糖指數, 而且小朋友食完野驚佢唔刷牙會蛀牙, 食呢隻甘露羅漢果糖就令我地家長放心曬!

O’Tim X LE FOURNIL 羅漢果月餅~
大盒禮盒裝(内含 8 個月餅) 原價$368,特價$288



O’Tim X LE FOURNIL 羅漢果月餅~
細盒禮盒裝(内含 4 個月餅) 原價$179,特價$160~


我就LIKE細細盒啦!

大家黎緊會唔會去美食博覽架?  原來佢地會係展會上有大! 優! 惠! 首日頭 10 盒只係 $1 就可買到啦!  真係超級抵!!! (我都要去排隊啦!)  佢地攤位號碼係 3E-D18!  記得去掃貨啦!


有關源田集團(O'Tim) 源田集團於 2015 年創辦的天然有機食品公司,''源田''集團標誌為一個向著清新 田園的窗户代表著每個人對健康的願景!甘露羅漢果糖是萃取於百分百在無污 染的中國偏遠山區 – 廣西桂林高海拔林區內自然生長的天然羅漢果。而公司目 標是透過優質的甘露羅漢果將多元化的''甜''帶到世界每個角落,引領大家進入 清新健康新領域,令每個關心血糖,熱量攝入的人仕,不再與「甜」完全隔 絕。 為了確保客户的信心和滿意度,我們堅守以下原則: 1. 嚴格的質量控制,以食品安全為己任。 2. 天然健康無化學添加。 3. 透過健康、環保和愛護大自然的信息,提供健康而優質的產品。

Website: www.spr-field.com

FB PAGE: www.facebook.com/sprfield


沒有留言:

張貼留言