2017年1月23日 星期一

<買買買分享> 過新年內內外外都要靚 - LAANAA內衣買衣你買左未?

農曆新年就黎到啦!  作為"偽主婦"雖然冇我奶奶咁忙碌, 但係我地要做既野真係唔少既!

我就最重視買新衫俾霖霖啦, 仲有添爸爸既, 而且仲要買揮春, 搞清潔, 仲有唔少得買新衫俾我自己既!

而雖然我外表西化 (唔係唔化)~ 但係我重視傳統, 我係新年點都要買新衫著, 而唔少得就係買新既內衣著, 取一個好既意頭: 新一年新開始嘛~!

而我就要同大家介紹吓我入手內衣既店舖啦!  你問我買內衣有咩諗法?  我就話一定要多款式, 仲要係最好有功能既, 最好價錢唔貴啦!  有冇咁正? 有呀, 就係我經常去入手既: LAANAA誘變!


"LAANAA誘變"其實係全球首間超過2000呎以內衣為主題的旗艦店!  更加係由著名影星周秀娜 Chrissie Chau 代言的內衣品牌!  所以呢度真係有好多唔同款式既內衣, 而佢仲係係2014年創立既!  黎到LAANAA, 你一定揾到你心目中既內衣款式既!  而LAANAA 的每一件內衣貫徹其品牌理念,以追求時尚的作風,致力注入時髦尖端潮流元素的製成品。LAANAA 希望每位女生當穿上品牌內衣後, 除了擁有曼妙曲線, 從內至外散發誘人自信; 漂亮既內衣應該令女生每次穿上時候, 對自己有勃然心動的感覺!



而其實LAANAA既內衣為致力研發時尚型功能內衣,唔單止設計得好靚, 而且著上身之後, 佢可以發揮佢既功能: 打破了傳統功能內衣的藩籬, 採用時尚設計, 配合創新的剪裁技術,加強及改良了傳統內衣的承托力, 有別於坊間既內衣架!




而依家有個好正好正既優惠要介紹俾大家呀^^  
而家黎到LAANAA既專門店同一田(荃灣店), 
全店任選買一送一指定精選款式,
仲只售$50/套!  一件Bra加一件Panty只係$50咋!




過年梗係要入手紅色內褲啦!



1月21日至1月27日為方便新界區嘅sis,
特於葵涌廣場開設LAANAA Pop-Up Outlet,
全店只售$50/套精選貨品,只限7天咋

仲有仲有: 
由即日起至 1 月 31 日,
只要憑此 E-coupon 親臨專門店購物時,
即額外獲送精 美內褲乙條(總值$89)!

快的去LAANAA搶返套新內衣啦!



我都入手左紅色內衣, 新年一定好意頭呀!


即日起至1月31日凡親臨LAANAA專門店及一田(荃灣店)購物:
全店任選所有貨品買一送一
精選指定內衣只售$50/套
所有內褲$60/件(再買一送一)
購物不論金額,即時免費成為LAANAA永久VIP


LAANAA旗艦店
地址:尖沙咀加連威老道46-48號G-Square商場M樓全層(佔地2000呎既內衣王國)

LAANAA Mini Store
地址:銅鑼灣地帶1樓173號舖(適合港島區既sis購物方便快捷)

LAANAA一田(荃灣店)
地址:荃灣廣場一田店2樓內衣部 (為新界地區既sis而設)

沒有留言:

張貼留言