2015年3月6日 星期五

<手電介紹> 每日也在吃糖果 ~ SUGAR MACARON寶石手機開箱文及使用介紹

祝各位新年快樂!  身體健康!  相信大家都已經收到好多利是, 食左好多好好食既野食, 又同好多好友玩樂過啦! RIGHT?

我都已經開左工啦~ 唔止開工, 仲開左好多好用同新既產品用添~ 黎緊同大家好好介紹; 不過, 今篇BLOG就同大家寫開"箱"文, 而開箱既主角, 就係一部我覺得好靚好FANCY既手提電話黎既.

相信大部份人都同我一樣, 每日都係手機不離手啦! 覆MSG, 打電話, CHECK EMAIL, 最重要一定係要有好既影相功能既手機, 而外型要靚又易襯衫, 仲要價錢唔貴先得架喎.......有冇咁既電話架? 有呀! 我介紹得俾大家就唔會令大家同我失望既, 睇睇我既手機開箱文啦~

今次既主角係佢 - SUGAR 法國寶石手機   ($3,290)

成日話女仔鍾意見到佢 BLING BLING產品會雙眼發光係真既!!!  吸引既外型真係令到你完全被佢.......唔好講咁多啦.....開箱啦!

盒內裡有一粒好大既寶石, 寶石中收藏左一部令女仔見到一定"嘩"一聲既手機!



來自法國 SUGAR MACARON 寶石手機由享負盛名的施華洛世奇寶石部創作總監 Dr. Birgit Rieder 擔任首席創意顧問,創作靈感源自玻利維亞天空之鏡:將每一顆甄選而來的施華洛世奇美瑩彩鋯石(SWAROVSKI ZIRCONIA),運用經典爪鑲工藝,與智能手機結合成為渾然天成的藝術品!



其鋁制邊框以純手工鑲嵌 119 顆、共 4.76 克拉施華洛世奇美瑩彩鋯石。每顆晶瑩剔透的寶石均擁有與鑽石切割相同的 57 個完美切面,使其光亮度貼近天然鑽石,其硬度高達 8.5 級,遠優於水晶的 6 級硬度。


而經過 238 分鐘純手工鑲嵌,  60 分鐘全手工打磨, 絕對係精雕細琢、美麗絕倫~


而佢既耳機都係同樣閃閃的~ 好靚呀~ 聽歌既時候耳仔BLING BLING既.

其實佢DEFAULT左既WALL PAPER都好靚 , 仲啱曬主題: MACARON


而SUGAR MACARON 寶石手機既規格如下:

手機型號
SUGAR MACARON SS119
屏幕參數
1600萬色IPS
屏幕尺寸
4.7英吋
解像度
720X1280像素
支持頻段
To be filled
操作系統
Android OS 4.4
處理器
四核:MTK MT6582 1331MHz
圖像處理器
Mail-400 MP
記憶體
2GB RAM16GB ROM
電池規格
2000mAh
機身顏色
黑色/白色/粉色/黃色/綠色
機身尺寸
139mm×68.5mm×7.65mm
機身淨重
120
機身特點
按鍵由金屬和11顆施華洛世奇炫美瑩彩寶石構成, 中框裝飾件由金屬和108顆施華洛世奇炫美瑩彩寶石構成
配件
耳機x1 數據線x1 充電器x1 原廠保護貼x1 說明書x1

外型講完, 都要睇睇內涵啦, 我最重視的影相功能啦~ 你知我地做BLOGGER影相幾緊要先得~ 又要顏色靚, 又要"像真度"高 (即係影出黎唔好咁假先得架!), 仲有最重要~ 要瘦面! 因為我地成日要自拍架嘛~ 所以呢, 大家睇睇SUGAR既手機又可唔可以滿足吓我先!

電話介面清楚, 都係同Android機類同, 唔複雜, 相對我係用開Android機好易上手.




SUGAR手機配備 800 萬像素高清攝像頭, 採用左 SONY 最新一代背照式感光元件 IMX179, 用上 F2.0 超大光圈.  





影小朋友真係唔容易, 所以第一就試吓影小朋友先  
(以下係室內, 白光底下影既, 膚質平均, 快門感應都算快)



而手機內置既美顏功能, 仲可以去眼袋、亮眼、袪斑、袪紋、膚色亮白功一應俱全
架~ 而之前講既瘦面功能.......



都OK瘦啦, 自拍都冇問題呢! 而且佢仲有1, 2 同3個LEVEL俾你選擇,  驚選擇唔黎仲有得自訂添~



影食物又如何呢?  



層次都幾豐富架!  係咪好想食呢?  唔使執相都可以直接POST FB/IG LA~

唔好睇少呢度電話呀, 佢仲有專業單反拍攝模式, 仲可調整快門速度、ISO、曝光補償、白平衡、色彩飽和度、圖像銳利度等等.....



SUGAR 法國寶石手機仲有4 大甜蜜色彩包括: 粉紅、白色、黃色、綠色, 全部都係令到女仔喜愛既色彩~


其實早前既SUGAR法國寶石手機既發佈活動都有幸出席到, 當日既會場佈置好靚好夢幻, 仲有大會主題 - 全場都係被MACARON包圍, 而且的MACARON仲係由古巨基既新婚太太既甜品店一手打造既. 當日我地見到咁多咁靚既MACARON都係咁影影影呀!^^



當日仲有特別嘉賓 - 古巨基先生出席呢!  佢又剛剛新婚, 真係夠曬 SUGAR (甜)啦~

總括而言, 我對呢部SUGAR MACARON寶石手機幾滿意既, 大約有80分啦, 唯一我覺得唔習慣就係機身較輕身既, 所以如果用開SAMSUNG, 機身較重既, 而我仲試過因為部機太輕身差的跌落地下.......>_<  呢個唯一係我發現既情況~

想試一試這甜美既SUGAR MACARON寶石手機, 快的去指定既手機零售店睇睇啦~ 

關於SUGAR
SUGAR手機創立於法國馬賽,於2013715日在施華洛世奇水晶博物館全球首發。SUGAR致力於為全球消費者提供時尚個性的產品。SUGAR聯手世界首屈一指的寶石品牌施華洛世奇將頂尖的設計、珠寶鑲嵌的工藝和領先的數碼科技完美結合,從大自然的星光、空氣、水這些永恆的基礎元素中吸取靈感,獨創天空之鏡設計理念,成就了這一優雅純粹創意,被譽為禪意美學和慢奢華設計的代表傑作 —— 手機中的珠寶,將傳統的通信工具躍升成為優雅自信的都市女性最美的首飾。 SUGAR現已在法國、俄羅斯、中國、中國香港與中國澳門等地上市。

詳情請瀏覽:  www.sugarphone.com
SUGAR FB FANS PAGE: https://www.facebook.com/sugarphonehk

多謝SUGAR的活動和試用邀請.

沒有留言:

張貼留言